×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جشن‌دانشجویی‌با‌پرچم‌بدون الله

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از دانا، در ادامه سریال ده ها قسمتی نفوذ افراد فتنه گر و گروه های حامی فتنه چند ماهی است که از فعالیت تشکل اصلاح طلب “امید ایران” در دانشگاه آزاد شیراز می گذرد.
این گروه در گام اول با انتشار نشریه “پگاه” فعالیت خود را در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز آغاز نمود. این گروه در این نشریه با اقداماتی در جهت تحریف تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تطهیر برخی چهره ها تلاش نموده است. برای مثال از بازرگان در این نشریه به عنوان ستاره ای خاص یاد شده و او را یک روشنفکر دینی معرفی می کند، و یا اینکه منتظری را میراثی گران قدر در تاریخ انقلاب بر شمرده و نیز برای اینکه اندیشه های خسرو گلسرخی ترویج نیافته است تاسف می خورد. در این نشریه مشخصا به مداحان هتاکی می شود.

در مطلبی دیگرتحت عنوان میراث سی و سه ساله در یکی از شماره ی این نشریه این چنین گفته شده است که “…ما بی شماریم، تمام نمی شویم و تن به استبداد نخواهیم داد…” شاید اگر این مطلب را در کنار عکس و سخنان یکی از سران فتنه سال۸۸ در شماره های دیگر این نشریه قرار دهیم منظور و مفهوم این سخن برای ما روشن تر گردد.

این گروه در گام دوم اقدام به عضو گیری در محیط دانشگاه نمودند. نکته قابل توجه این است که این گروه در تبلیغات خود جهت عضو گیری از عکس یکی از سران فتنه استفاده کردند. افراد این تشکل به صراحت اذعان داشته اند که افرادی که به عنوان سران فتنه که در حصر به سر می برند انسانهایی قابل احترام هستند. این اقدام در حالی است که رهبر معظم انقلاب در ۸/۳/۹۰ فرمودند: «گناه بزرگ فتنه گران در سال ۸۸ این بود که اگر خوشبینانه نگاه کنیم و بگوئیم اینها یک شبهه ای، خدشه ای در ذهنشان بود این خدشه را به صورت ایجاد یک چالش برای نظام اسلامی مطرح کردند. این گناه بزرگ، قابل اغماض هم نیست؛ آثار آن هم همچنان در جامه ما موجود است.» اصلا انگار نه انگار که این افراد در سال ۸۸ به پشتوانه همه دشمنان این نظام برای ماه ها امنیت ملی این کشور را به مخاطره انداخته و علیه مقدس ترین اصول این نظام شعار سر دادند. که اگر بصیرت مردم در ۹ دی نبود خدا می داند به کجا ختم می شد. بهرحال هرچند دانشجویان با اعتراض های مکرر نسبت به این اقدام اعتراض نمودند اما این اعتراضات دانشجویان راه به جایی نمی برد.

این گروه در گام سوم اقدام به برگزاری جشن افتتاحیه تشکل خود (امید ایران) در تاریخ ۱ اردیبهشت در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد شیراز نمود. میهمانان ویژه این افتتاحیه مسئول حزب کارگزاران استان فارس (هاشمی) و تنی چند از فعالین اصلاح طلب شیراز، و برخی مسئولین دانشگاه آزاد شیراز بودند. نکته قابل توجه این برنامه این است که این تشکل مجددا اقدام به نصب عکس یکی از سران فتنه نموده و گستاخی و وقاحت را بدان جا رساند که در این برنامه از پرچم ایران بدون آرم الله استفاده می نمایند.

لازم به ذکر است که این اقدام نیز در سایه سکوت مدیران و مسئولین دانشگاه انجام شد. تمامی این مسائل در حالی است که پرچم های آمریکا و اسرائیل نصب شده در کف ورودی هر دانشکده توسط دانشجویان انقلابی در سالروز ۱۶ آذر در عرض ۲۴ ساعت جمع شد.

با توجه به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر موضوع فرهنگ و نیز با توجه به کارنامه غیرقابل قبول این دانشگاه در حوزه فرهنگ خاصه موضوع حجاب (وضع زننده حجاب و ساپورتهای رنگی) امروز نیز شاهد این چنین اقداماتی در زمینه احیای گروه ها و شخصیت های حامی فتنه هستیم تا جایی که امروز زمزمه هایی از بازگشت مجدد اساتید فتنه گر اخراجی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز شنیده می شود، که امیدوارم صحت نداشته باشد.

و اینک این سوال ها و هزاران سوال دیگر در ذهن متبادر می شود که:

سوال اینجاست که تشکل “امید ایران” به دنبال ایجاد امید برای کدام ایران است؟

سوال اینجاست که اعضای این تشکل واقعا سخنان امام روح الله (ره) در مورد منتظری، بازرگان، مصدق و … نشنیده اند و یا اینکه شنیده اند و با این وجود این چنین گستاخانه سخن می گویند؟

سوال اینجاست که مسئولین دانشگاه آزاد چرا هیچ واکنشی نشان ندادند؟

سوال اینجاست که مسئولین صحبت رهبر معظم انقلاب که می فرمایند: “یکى از چیزهایى که جلوی پیشرفت علمی را میگیرد، سیاسى شدن دانشگاه‌ها است. نگذارید دانشگاه جولانگاه حرکتهاى سیاسى بشود. نسل جوان موتور حرکت تحوّلات اجتماعى و سیاسى است؛ این غیر از این است که ما دانشگاه را محلّ جَوَلان گرایشهاى سیاسى‌اى که بعضى‌شان مخالف با اصل یا جهت‌گیرى‌هاى نظامند بکنیم.” را نشنیده اند و یا خود را به نشنیدن می زنند؟

سوال اینجاست که اقدامات مکرر وزرات علوم در احیای فتنه گران و زنده کردن فضای سال های ملتهب ۷۶ در دانشگاه ها و پروبال دادن به افراطیون حامی فتنه در دانشگاه ها کی و کجا پایان خواهد یافت؟

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.