×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
جشن بزرگ میلاد کوثر در سیرجان برگزار شد+عکس

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر”، در ابتدای این مراسم که به همت بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد، سرهنگ شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه بسیج ضمن عرض خوشامدگویی و تبریک میلاد بزرگ بانوی اسلام و سرور زنان عالم حضرت صدیقه طاهره (س) و امام راحل هفته زن و روز مادر را به تمامی دوستداران آن حضرت تبریک و تهنیت گفت.
در ادامه مراسم امام جمعه محترم شهرستان بافت به تبیین ویژگی های شخصیتی ام الائمه و ارزش های والای زن در اسلام ضمن بیان سخنانی پیرامون زندگی حضرت زهرا ( س) و مقتنم مادر به تبیین معنای ام ابیها پرداخته و اظهار داشت : ام ابیها به معنای مادر پدر نیست بلکه معنای ام با مادر متفاوت است . ام در عربی به معنای ریشه و وجود می باشد ، ام ابیها نیز به معنای تمام وجود پدر است و فاطمه تمام وجود پدرش بود .

حجت الاسلام علی ابراهیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به القاب و اسامی مطهر بانوی دوعالم فلسفه نزول سوره کوثر را تبیین کرد و حضرت زهرا (س) را الگو و اسوه ای بی بدیل برای تمامی افراد دانستند و اظهار امیدواری کردند در سایه توجهات حضرت حق و تبعیت از صدیقه کبری (س) بتوانیم به پیشرفت و تعالی جامعه دست یابیم .
به گزارش “سیرجان خبر”، برنامه های متنوع دیگری چون گروه سرود ناشنوایان به اجرای مراسم پرداختند و در خاتمه مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از بانوان نمونه و فعال عضو بسیج تقدیر بعمل آمد و به ۱۰ نفر از بانوان حاضر در مراسم به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

milad kosa2r milad kosa3r milad kosa22r milad kosa222r milad kosa2452r milad kosar

 

برچسب ها : , , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.