×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارزوئیه برگزار شد

به گزارش سیرجان خبر؛ جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارزوئیه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی و سایر اعضا صبح امروز در نمازخانه ی ستاد نیروی انتظامی برگزار شد.

چادر زن ایرانی سنگر و حافظ خط مقدم جبهه های فرهنگی است

رئیس محترم شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارزوئیه، حجت الاسلام دکتر نصرالله پور با اشاره به مسئله ی مهم حجاب، عفاف و حجاب را مسئله زیر ساخت انقلاب اسلامی مطرح کرد که با سایر مسائل به طور مستقیم در ارتباط است و اگر دشمن بتواند سنگر عفاف و حجاب را فتح کند، فتح دیگر سنگرها برایش کار سختی نیست چرا که حجاب و چادر زن ایرانی سنگر و حافظ خط مقدم جبهه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: امروز دشمن به مسئله مهم زن و محوریت زن در جامعه پی برده است و با مسیح علینژادها در اجرای طرح های خود گام بر می دارد و با عادی سازی گناه و روابط نامشروع در جهت این امر قدم برداشته است.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور خاطر نشان کرد: دشمن در می آن است که بتواند کلید عادی سازی روابط را رقم بزند و در اولین قدم بازار و پوشاک را نشانه گرفته است و امروز می بینیم بازار ما به طور ساختارمند و هدفمند در دست دشمن قرار گرفته است آن هم با ترویج سبک زندگی غرب و لباس هایی که هیچ رنگ و بویی از اسلام ندارد.
امروز تکلیف همه ی ماست که به عنوان نماینده ی دولت در جهت پر رنگ کردن ارزش های اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ اسلام قدم برداریم.

تبعیت از ولایت و پشتیبانی از ولی فقیه رمز پیروزی در جنگ فرهنگی است

مهندس منظری توکلی فرماندار شهرستان با مطرح کردن کمیته ی عفاف و حجاب یادآور این موضوع شد که نظامِ انقلاب اسلامی با خون شهیدان رویِ کار آمده است و تبعیت از ولایت و پشتیبانی از ولی فقیه رمز پیروزی در جنگ فرهنگی است و راهبرد های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه گشای ما در این مسیر است.

طرح ناظر ۱ و ۲ در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در دستور کار نیرویِ انتظامی

سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان بحث عافا و حجاب را یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بحث خانواده و فرهنگ عنوان کرد و بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در طرح ناظر۱ و ناظر۲ در جهت کاهش بی بند و باری و برطرف کردن نقصان حجاب در جامعه است که طرح ناظر۱ مربوط به گزارش های خیابانی و جاده ای و طرح ناظر۲ نیز مربوط به اماکن و فروشگاه ها می باشد.

خاکریزها شکسته و ظاهر مردم به لحاظ مذهبی میزان است

سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ فرمانده سپاه ارزوئیه با بیان این مطلب که سپاه به عنوان یکی از تشکیلاتی که کار فرهنگی انجام می دهد بیان کرد: امروز شاهد آنیم که کار فرهنگی در قالب های مختلف در حال انجام است منتهی بازتاب و برخورد مثمره به ثمری را تاکنون شاهد نبوده ایم و امروز نگاه ما نه تنها شهرستانی بلکه باید جامع و همگانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز حجاب به عنوان ابزار در دست دشمن قرار گرفته است و کار بلد نبودن در زمینه های فرهنگی سبب بازتاب عکس شده است، خاکریزها شکسته و ظاهر مردم به لحاظ مذهبی میزان است.

وی با مطرح کردن این موضوع که تشکیل تیم های تخصصی در جهت ایده پردازی و نیروهای کاربلد فرهنگی می توانند در اثربخشی کار فرهنگی نقطه ی قوت محسوب شوند، خاطر نشان کرد: صرف کار فرهنگی باید بر این باشد که با تکنولوژی روز بتوانیم باورهای اخلاقی را نهادینه کنیم.

در پایان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان و رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی مصوبات جلسه را قرائت کرد.

انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.