×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
حادثه پلاسکو هشداری جدی برای ایمن‎سازی در ساختمان‎ها است/ در برجام منافع ملی ملت ایران و نظام اسلامی در اولویت کار باشد/ شهید الله‎دادی و شهدای مدافع حرم با خونشان ریشه تروریست‎ها را کندند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‎الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه با تسلیت به خانواده جان‎باختگان حادثه ساختمان پلاسکو اظهار داشت: این حادثه هشداری برای همگان است تا مسؤولان و مردم توجه جدی به ایمن‎سازی و استحکام در ساختمان‎ها و حتی منازل مسکونی و مکان‎های عمومی داشته باشند، زیرا سهل‎انگاری در این بخش به قیمت جان انسان‎ها تمام می‎شود.

وی ایثار و فداکاری آتش‎نشانان را نشان از عظمت دینی و ملی آنان عنوان کرد و بیان داشت: این فداکاران برای نجات مردم جان باختند که اجر شهدا را دارند و نزد خداوند شهید محسوب می‎شوند و ملت ما به روح چنین شهدایی درود و سلام می‌فرستند و مقام و فداکاریشان برای آن‎ها قابل تحسین است.

حیدری با تأکید بر منافع ملی، به مسائل برجام و یک سالگی این قرارداد پرداخت و تصریح کرد: در برجام قشرها و گروه‎هایی خوش‎بین و یا بدبین هستند، اما مهم این است که منافع ملی ملت ایران و نظام اسلامی در اولویت کار قرار داشته باشد.

وی افزود: اینکه شخصیتی بگوید، کسانی که مزایای برجام را انکار می‎کنند و نمی‎بینند، عینک بزنند تا آن‎ها را ببینند، این توهین به ملت است و ما امروز همگی باید منافع ملی را اجرایی کنیم.

حیدری جابه‎جایی حاکمیت در آمریکا را برای ملت ایران و حتی مردم جهان بی‎نتیجه ذکر و عنوان کرد: وقتی حاکمان آمریکا دست از ظلم خود بر نمی‎دارند و روش حکومتی آن‎ها یکی است، چه فرقی برای نظام اسلامی و ملت ایران دارد.

وی به برگزاری یادواره شهید مدافع حرم الله‎دادی در پاریز اشاره کرد و ابراز داشت: حضور بی‎نظیر مردم در این مراسم نشان از نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه و قشر جوان دارد بر همین اساس امروز دیگر مستکبران و آمریکا جایگاه و قدرتی نزد ملت ایران و جوانان با این روحیه ارزش‎گذاری برای شهدا ندارند.

حیدری خاطرنشان کرد: سردار شهید الله‎دادی و شهدای مدافع حرم با خونشان ریشه تروریست‎ها را کندند و این تروریست‎ها با حمایت آمریکا، صهیونیسم و مرتجعان پرورش یافتند و تجهیز شدند و برای رویارویی با نظام اسلامی و اسلام آماده شده بودند که امروز خون همین شهدا شکست و نابودی آن‎ها را رقم زد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.