×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
حذف تیم گل گهر در دقایق پایانی از جام حذفی

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر”در چارچوب رقابت های جام حذفی کشور و در مرحله یک شانزدهم نهایی دو تیم گل گهر سیرجان و نفت مسجد سلیمان به مصاف هم رفتند.

تیم گل‌ گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۲۰روز گذشته در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود که این دیدار در نهایت با گل دقیقه ۸۸ احمد الجبوری به سود تیم میهمان به پایان رسید.

وینکو بگوویچ سر مربی تیم گل گهر سیرجان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: از هوادارانی که از تیم ما در بازی امروز تا دقیقه آخر حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امتیاز مثبت این بود که با وجود نتایجی که گرفتیم، هواداران از تیم ما حمایت می‌کنند.

وی افزود: ما با تیمی بازی کردیم که در پنج بازی گذشته فقط دو گل دریافت کرده است. در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم همین‌طور بود. یک اشتباه از دفاع چپ‌مان باعث شد که گل بخوریم. تمام فضاهایی که در آنالیزمان انجام داده بودیم و در نظر گرفته بودیم را می‌دانستیم و می‌توانستیم به تیم نفت ضربه بزنیم، اما گاهی شانس هم باید همراه شما باشد. من به عنوان سرمربی چه کاری باید انجام بدهم وقتی موقعیت‌ها گل نمی‌شود؟ به دفاع چپ‌مان بارها و بارها گفتم توپ را به جلو ارسال کند، اما وقتی در یک سوم دفاعی خودمان پا به توپ می‌شود، سرمربی باید چه کار کند؟ بارها از روی نیمکت فریاد زدم که بزن زیر توپ، بزن زیر توپ، اما این کار را انجام نداد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره مشکلات تیمش در سیستم دفاعی و اشتباهاتی که انجام می‌دهند، گفت: ما زمانی که توپ را در اختیار داریم باید حمله کنیم و زمانی که توپ نداریم، باید دفاع کنیم. درست می‌گویید که ما اشتباهاتی داشتیم و همین اشتباهات به ما ضربه زده است، اما در فوتبال شما نیاز دارید که شانس همراه‌تان باشد. بازیکنان ما بهتر شده‌اند، اما متأسفانه تمرکز آنها هنوز کامل نشده است که تا پایان بازی تمرکز داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.