×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
حرکت اخلاقی یک عضو شورای شهر سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” محمد عسکری عضو شورای شهر سیرجان در جلسه شورای شهر از حضور خود در انتخابات نایب رئیسی شورای شهر انصراف داد و صندلی ریاست را به لقایش بخشید.

انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر سیرجان چند هفته گذشته برگزار شد که اسماعیل خواجویی برای دومین بار بعنوان رئیس شورای شهر سیرجان انتخاب شد اما در انتخابات نایب رئیسی بین دو گزینه محسن اسدی و محمد عسکری رای گیری شد که عسکری با کسب شش رای نایب رئیس شورای چهارم شد.

اما پس از رای گیری در حالی که همه در حال خروج از سالن جلسات شورا بودند محسن اسدی با در دست داشتن یک رای به انتخابات نایب رئیسی اعتراض کرد و آن را غیر قانونی خواند رای که اسدی در دست داشت در آن نوشته شده بود اسدی اما فرد رای دهنده در دقایق پایانی آن را خط زده و نام عسکری را نوشته بود محسن اسدی به این نحوه نوشتن آرا اعتراض کرد و انتخابات را باطل اعلام کرد.

رئیس شورای شهر نیز با رای گیری مجدد موافقت کرد و انتخابات نایب رئیسی برگزار شد محسن اسدی در رای گیری دوم توانست شش رای به صندوق آرای خود واریر کند و صندلی نایب رئیسی را بدست آورد این حرکت اسدی با واکنش های انتقادی بسیاری از فعالین سیاسی در شبکه های اجتماعی رو به رو شد اما پس از چند روز شورای حل اختلاف استان کرمان انتخابات دوم را باطل اعلام کرد و دستور رای گیری مجدد را صادر کرد.

در جلسه شورای شهر قرار بود رای گیری انتخاب نایب رئیسی انجام شود اما محمد عسکری با یک حرکت اخلاقی از حضور در انتخابات انصراف داد و صندلی ریاست را به اسدی واگذار کرد.

عسکری در خصوص این حرکت خود گفت: من فقط می خواستم اعلام کنم که رای گیری اول قانونی بوده بنده اعتراض کردم تا این موضوع ثابت شود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.