×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حسینی:باید گامهای موثری در زمینه اعتلای فرهنگی برداشته شود

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر “سیرجان خبر” اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سیرجان روز گذشته با حضور امام جمعه سیرجان و شهرهای تابعه ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و اعضای این شورا در دفتر امام جمعه سیرجان برگزار شد.
سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این جلسه با اشاره به هنجارهای اجتماعی در بین خانواده ها اشاره کرد و گفت:باید گامهای موثری در زمینه اعتلای سطح فرهنگی مردم در خصوص هنجارهای اجتماعی برداشته شود.
منصور مکی آبادی فرماندار سیرجان نیز با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب با بینش خاصی نام گذاری سال را همکاری دولت و ملت گذاشته اند و هدف از این نام بدلیل بحث مسائل اقتصاد مقاومتی و آنچه توفیق حاصل شده مربوط به نظام اسلامی است و نه جناح خاصی و از سویی دیگر در پیش بودن انتخابات مجلس بوده تا قانون بر همه اجرا گردد.
در ادامه حسین اسحاقی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک سال نو افزود: باید جلسات شورای فرهنگ عمومی در یک برنامه زمان بندی شده در سال ۹۴ انجام شود.
همچنین در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خویش را پیرامون برنامه های تنظیم شده ارائه کردند و به بحث و تبادل نظر به تشریح پیشنهادات خود پرداخته و مقرر گردید در جلسه آتی شورا دیدگاه حاضرین جلسه جهت جمع بندی نهایی دستور کار جلسات مطرح گردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.