×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
حضور حجت الاسلام رئیسی بر مسند ریاست قوه قضائیه دوران طلایی دستگاه قضا را رقم می زند/تیغ تیز عدالت در انتظار مفسدان اقتصادی دانه درشت

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید گرانقدر آیت الله بهشتی  و شهدای هفتم تیر همچنین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت در ابتدا از آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس قوه قضائیه برای زحمات بی دریغی که در این مدت  کوتاه برای برخورد با مفاسد به ویژه مفاسد اقتصادی کشیدند تشکر می کنم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در قوه قضائیه اقدامات بسیار خوب و سریعی آغاز شده است و مهم ترین آن ها برخورد با مفاسد اقتصادی و اتخاذ اموال نامشروعی است که افراد در مسند های دولتی و پست های حساس و کلیدی کشور بدست آوردند است.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس  افزود: قانون مربوط به حسابرسی اموال مسئولین روز گذشته در مجلس شورای اسلامی با رای اکثریت قاطع نمایندگان مجلس تصویب شد.

حسن پور تاکید کرد: در رابطه با مبارزه با فساد خط قرمز قوه قضائیه پیگیری بی استناد است؛ اما اگر استنادات کافی وجود داشته باشد، هیچ خط قرمزی را برای برخورد با فساد به ویژه فساد اقتصادی قائل نیست.

وی افزود: امروز همه بخش‌های کشور باید باور داشته باشند که بنای دستگاه قضایی بدون توجه به خط ، جریان ، وابستگی و پیوستگی، سلامت در نظام اداری کشور است بنابراین هیچ خط قرمزی در امر مبارزه با فساد برای قوه قضائیه وجود ندارد.

مبارزه با مفاسد اقتصادی اولین گام قوه قضائیه در راستای جلب اعتماد عمومی

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس  تصریح کرد: آنچه که امروز باعث امیدواری مردم و پیوند نا گسستنی آن ها با نظام جمهوری اسلامی شده است مبارزه با مفاسد اقتصادی و متخلفین دانه درشت است که خوشبختانه اقدامات گسترده ای آغاز شده است.

حسن پور یاد آور شد: امیدواریم تمامی راه های فساد زا در کشور بسته شود و قوه قضائیه اگر نیاز به هر نوع حمایتی داشته باشد قطعا دریغ نخواهیم کرد.

حضور حجت الاسلام رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه دوران طلایی دستگاه قضا را رقم می زند

وی اذعان کرد: حضور آیت الله رئیسی در مسند ریاست قوه قضائیه سبب شده است که قوه قضائیه یکی از موثر ترین دوران و به عبارت دیگر دوره طلایی خود را بگذراند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: ریاست محترم قوه قضائیه از ابتدا اقدامات کارشناسی شده در دستگاه قضا را آغاز کرده است و بر اساس تخصص و کوله باری از تجربه قدم در راه خدمت به ملت شریف ایران نهاده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.