×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیعت با آرمان های انقلاب است/ پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از ولایت است

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” امام جمعه سیرجان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت:سبک زندگی ما باید فاطمی و علوی باشد و بهترین درس زندگی ما ولایت پذیری و دفاع از ولایت است که حضرت زهرا(س) جانش را در این راه تقدیم ولایت کرد.

حسینی اذعان داشت:این انقلاب که به همت امام راحل و شهدا تاسیس شده است و تا امروز نیز حفظ شده مقدمه ای برای آزادی قدس شریف از دست صهیونیست ها و رهایی ملت مظلوم از دست مستکبران و مقدمه ای برای آغاز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.

وی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت:ملت غیور ایران در تمامی صحنه ها حضور دارد و از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع جانانه می کند و در راه کشور از جان خویش می گذرد.

حسینی اظهار داشت:مردم ایران با توکل و امید به خدا در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی می کنند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) هستند و از ولایت تبیعت می کنند.

خطیب جمعه سیرجان در ادامه افزود:امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه احزاب و سلیقه ها به میدان آمدند و زمانی که بحث مقابله با دشمن باشد همه با هم و متحد به مقابله با دشمن می آیند و همه در برابر دشمن در سایه ولایت فقیه متحد هستند.

وی گفت:مردم شجاع ایران اسلامی به سردمداران آمریکا فهماندند که ما از تهدیدهای دشمنان نمی ترسیم و نه امیدوار به خنده دشمن و نه از تحریم می ترسیم بلکه دشمن باید از اقتدار ما بترسد.

حسینی در خصوص آمادگی ملت ایران اذعان داشت:دشمنان ما در هر کجای دنیا بدانند ملت ایران آمادگی کامل دارد و افتخار می کنند که در راه دین و کشورش به شهادت برسند و برای دفاع از ولایت آماده است که این پیام راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.