×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
حفر چاه قنات آب موجب مرگ کارگر سیرجانی شد

سرهنگ محمد رضا ایرانژاد در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر “ گفت :عصر روز یکشنبه درپی تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰مبنی بر حادثه منجر به فوت فردی در چاه قنات آب روستای گویین از توابع شهر پاریز شهرستان سیرجان بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:در برسی های کارشناسی در محل و گفته های حاضرین مشخص شد مردی ۴۸ساله درحال حفر چاه قنات آب بوده که به دلیل ریزش دیواره های قنات و ورود خاک و کمبود هوا موجب خفگی این فرد شده است.

فرمانده انتظامی سیرجان ادامه داد: باتلاش تیم های امدادی حاضر در محل فرد حادثه دیده از عمق ۲۲متری این چاه به بیرون کشیده شد که متاسفانه بر اثر خفگی جان خود را از دست داده بود.

وی تصریح کرد : مرگ این فرد توسط تیم اورژانس ۱۱۵ که در محل حضور داشتند تایید و جسد آن با هماهنگی مقام قضایی به سرد خانه انتقال یافت.

دستگیری عامل هک حساب کاربری جیمیل

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری عامل حساب کاربری اظهار داشت:در پی مراجعه فردی به پلیس مبنی بر هک حساب کاربری جیمیل و سوءاستفاده از سایر اپلیکیشن هایی که توسط این حساب کاربری پشتیبانی می شدند مانند اینستاگرام و بازی کلش اف کلنز و… پرونده ای در پلیس فتا شهرستان سیرجان تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی با توان سایبری موجود متهم که جوانی ۲۳ساله است شناسایی و در محل سکونت دستگیر که با بررسی فنی از مستندات و ادله دیجیتال بر روی تلفن همراه مشخص شد متهم با نام جعلی دخترانه در بازی های آنلاین اقدام به شکار قربانیان خود کرده و پس از جلب اعتماد نام کاربری و رمز عبور افراد را گرفته و بلافاصله رمز عبور آنها را تغییر داده و برای بازگرداندن اکانت کاربری از آنان اخاذی می کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.