×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
حق را از دشمن باید با ایستادگی گرفت

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام عباس عاقلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زیدآباد اظهار داشت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چهره منافقانه مستکبران و آمریکا را خوب شناخته است.

عاقلی افزود: بر اساس همین شناخت و پیروی از ولایت و رهبری تاکنون توطئه‌های دشمن کارساز نبوده و ملت ما از حق خود نگذشته است و حتی یک روز چرخ ترقی و پیشرفت نظام اسلامی از حرکت باز نایستاده.

وی از تصمیم بیش از ۲۰۰ نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر غنای ۶۰ درصدی انرژی هسته‌ای در صورت ادامه تحریم‌ها و اهانت‌های سران آمریکا به ملت ایران قدردانی کرد و گفت: در دوران‌های مختلف به ملت ایران ثابت شده است که هر وقت ما ایستادگی نکردیم و کوتاه آمده‌ایم، دشمنان قدرت خود را بیشتر نشان داده‌اند و فکر می‌کردند ما در موضع ضعف هستیم و این عبرت برای ما بس است.

عاقلی بیان داشت: اگر دشمن بخواهد ما را سرگرم کند و به ملت ایران با تحریم‌ها اهانت کند، توان آن را داریم که غنای اورانیوم را در بحث انرژی هسته‌ای بیشتر کنیم.

امام جمعه زیدآباد خاطر نشان کرد: حق را از دشمن باید با ایستادگی گرفت و اگر ملتی بخواهد آرمان و اقتدار خود را حفظ کند، باید حق خود را با مقاومت و ایستادگی بگیرد در غیر این صورت همانند برخی انقلاب‌های منطقه مردم طعمه مستکبران گرگ‌صفت می‌شوند و بیگانگان برای آنان تصمیم می‌گیرند و مردم به راحتی کشتار می‌شوند و فقط حکومت برای خود کار می‌کند نه برای پیشرفت و آزادی ملتش.

عاقلی تهاجم فرهنگی دشمن را از اهداف آمریکا برای گرفتن ملت و به ویژه جوانان از اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و اذعان داشت: نخستین هجوم فرهنگی غرب به ملت ایران در زمان رضاخان پهلوی بود که با فرمان حذف و کشف حجاب بر ملت غیور ایران هجوم فرهنگی غرب آغاز شد و امروز با رهبری‌های ولی فقیه در نظام اسلامی ملت در مقابل هر هجمه غرب ایستاده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.