×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
حمله حجت الاسلام محمود آبادی به دولت احمدی نژاد و مجلس/ تدبیر دیگری از حامیان دولت برای به صف کردن مردم+تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” مراسم  دومین سالگرد پیروزی دولت تدبیر و امید در حالی در محل یخدان های دو قلوی سیرجان برگزار شد که با حاشیه های متعددی همراه بود.

علیرغم اینکه در انتخابات دولت یازدهم ۹۰ درصد مردم سیرجان به حسن روحانی رای داده بودند جمعیت اندکی از این مراسم استقبال کرده بود و این استقبال اندک پس از گذشت دو سال از آغاز بکار دولت تدبیر و امید نشان از آن دارد که مردم از عملکرد دولت ناراضی هستند و تنها عدم حضورشان را در این مراسم به همین دلیل بر می گردد.


حمله حجت الاسلام محمود آبادی به دولت احمدی نژاد و مجلس
حجت الاسلام محمودآبای مدیر کل کتابخانه اسناد جنوب شرق کشور در این همایش با بیان سخنانی قابل تامل مدعی شد که دولت گذشته اعتقادش بر این بود که مردم باید نیازمند ما شوند و برای گرفتن یارانه و کمک های نقدی مردم را به صف می کردند.
وی بیان کرد: دولت گذشته در صحنه اقتصادی ظلم فاحشی بر مردم وارد کرد و اکنون دولت روحانی توانسته این مشکلات را تاحدودی برطرف کند.
محمودآبادی با اشاره به اینکه روحانی آرامش را بر کشور بازگرداند افزود: ریا کاری و دروغگویی از جمله ویژگی های دولت محمود احمدی نژاد است.
وی تصریح کرد: با مشارکت در حماسه هفتم اسفند ماه بازو های توانمندی را باید در مجلس ایجاد کنیم تا موانع و چوب لای چرخ گذاشتن نمایندگان مجلس در زمینه اقتصادی و سیاسی را برطرف کنیم.

تدبیر امید بار دیگر مردم را به صف کرد

یکی دیگر از حاشیه های جالب این مراسم به صف کردن مردم برای توزیع آش بود، مردمی که بخاطر تدبیرهای گذشته دولت برای گرفتن سبد کالا و ثبت نام هدفمندی یارانه در این صف ها به شدت تحقیر شده بوند.
انگار حجت الاسلام محمود آبادی یادش رفته است که در همین چند ماه پیش بسیاری از زنان و مردان این شهر برای گرفتن سبد کالای دولت چه ساعت ها در صف های طویل در سرمای سوزان به صف نشستند و تحقیر شدند.

حسن پور اینجا، حسن پور آنجا، حسن پور همه جا
شهیاز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر یکی دیگر از مهمانان این مراسم بود که حتی برای یکبار هم شده در چشم مجری برنامه نیامد تا از وی به جهت حضور در این مراسم تقدیر شود.
نمی دانم چرا و با کدام هدف حسن پور به این جشن آمده، او که از ابتدای دولت تدبیر و امید سعی کرده خود را نزدیک به حامیان این دولت نشان دهد تا در انتخابات آتی بتواند رای برخی از اصلاح طلبان را به صندوق خود واریز کند.

با اینکه محمودآبادی در طول سخنانش بارها نمایندگان خانه ملت را مورد تحقیر قرار داد اما وی هیچگونه واکنشی نسبت به سخنان محمودآبادی نشان نداد.

گفتنی است فرماندار سیرجان، ابراهیم جهانگیری، رئیس شورای همانگی اصلاح طلبان استان کرمان، رئیس و تنی از اعضای شورای شهر سیرجان از مهمانان این مراسم بوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.