×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
حمل دلارهای بدهی آمریکا نیاز به ۸۵۰۰ هواپیما و ۱۶ میلیون چمدان دارد

Servat seke dolaRبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،بدهی آمریکا که بالغ بر ۱۷ تریلیون دلار ‌ است، برای حمل و نقل آن نیازمند ۸۵۰۰ هواپیما و ۱۶ میلیون چمدان مسافرتی است.

النشره لبنان با تحلیل بدهی‌های مالی آمریکا و حمل و نقل آن در گزارشی آورده است: بدهی‌های امسال آمریکا به حد و رقمی رسیده است که فکر انسان از پرداختن به آن عاجز است و نمی‌توان آن را باور کرد.

اگر بخواهیم این پول‌های بدهی که به میزان ۱۶٫۷ تریلیون دلار است، را در یک جا جمع کنیم همانند سیل می‌شود.

با توجه به اینکه پول ۱۰۰ دلاری رقمی بالا است و برحسب آن باید گفت که هر ۱۰ هزار دلار آمریکا از ۱۰۰ بسته ۱۰۰ دلاری تشکیل شده است و اگر بخواهیم این مقیاس را در یک تریلیون دلار حساب کنیم، نیازمند ۱۰۰ میلیون از این بسته‌های ۱۰۰ دلاری هستیم.

برای اینکه شکل این ارقام و اعداد بهتر در ذهن شما حک شود این گونه محاسبه می‌کنیم که اگر بخواهیم یک زمین فوتبال را با پول فرش کنیم نیازمند یک تریلیون پول هستیم که همه پول‌ها هم ۱۰۰ دلاری باشد.

نباید فراموش کرد، برای حمل این پول نیازمند یک میلیون چمدان هستیم.

این محاسبه تنها برای بخشی از این بدهی‌ها است که متصور شدیم.

حال که بدهی آمریکا به سطح ۱۶٫۷ تریلیون دلار می‌رسد می‌توان اینگونه محاسبه کرد که برای حمل این پول به صورت نقدی و برگه های ۱۰۰ دلاری نیازمند ۱۶ ملیون و ۷۰۰ هزار چمدان مسافرتی هستیم.

در ادامه این گزارش به حمل و نقل این میزان پول اشاره شده و آمده است: این میزان بدهی آمریکا را اگر بخواهیم با ناوگان هواپی حمل کنیم، نیاز به ۵۰۰ هزار هواپیما باربری داریم.

بر اساس گفته یکی از کارگران شرکت هواپیمایی العربیه نت؛ هواپیمای باربر می‌تواند هزار تا دو هزار چمدان را جابجا کند و این به میزان حجم چمدان‌ها و نوع هواپیما بستگی دارد.

این کارمند خدمات هوایی معتقد است: هیچ دولت و شرکت هوایی در جهان وجود ندارد که این میزان ناوگان هوایی و یا حتی نصف این میزان هواپیما را در خدمت داشته باشد.

اگر فرض را بر این بگیریم که یک تریلیون دلار پول نیازمند ۵۰۰ هواپیمای باربری باشد، به طور خلاصه می‌توان به این نتیجه رسید که ۸۵۰۰ هواپیمای باربری برای حمل بسته‌های پول‌ ۱۰۰ دلاری نیازمند است.

بدهی‌های امریکا شش برابر تولید ناخالص داخلی ۲۲ کشور عربی است که به میزان ۲٫۵ تریلیون دلار است.

حال با این آمار و ارقام می‌توان تصور کرد که بحران مالی آمریکا به خاطر بدهی‌ها چقدر است که سر به فلک می‌کشد.

به گزارش فارس، باراک اوباما  در سخنانی پس از برون رفت موقتی کشورش از بحران بودجه‌ای و مالی، گفت: بحران اخیر به اعتبار و اقتصاد ما ضرر زد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.