×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دام سیاه زن شیشه‌ای برای جوان سیرجانی

به گزارش“سیرجان خبر” مرد جوان برای پنهان کردن رابطه پنهانی‌اش با زن شیشه‌ای تن به خواسته‌های برادر و خواهری داد که دام سیاهی برایش پهن کرده بودند.

او که نمی‌خواست نامزد ثروتمندش از این راز باخبر شود، ۴۰۰ میلیون تومان پول نقد و میلیون‌ها تومان اموال دیگر به خواهر و برادر معتاد داد و حتی برای ساکت کردن آنها دست به سرقت زد تا اینکه دستش رو شد.همه‌‌چیز در این پرونده عجیب از آشنایی پسر یکی از ثروتمندان شهر سیرجان با برادر و خواهری شیشه‌ای شروع شد. پسر جوان که باربد نام دارد پس از آشنایی با این خواهر و برادر به خانه آنها رفت‌وآمد می‌کرد تا اینکه در این رفت‌وآمدها متوجه شد دختر جوان به نام میترا به او علاقه‌مند شده است.

از همان زمان رابطه پنهانی باربد با میترا شروع شد تا اینکه یک روز آنها که برای تفریح به خارج از شهر رفته بودند، در راه بازگشت دچار تصادف شدیدی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.پس از این تصادف برادر میترا خود را به بیمارستان رساند و وقتی شنید که خواهرش همراه باربد بوده است به سراغ پسر جوان رفت و تهدیدش کرد که به‌خاطر فریب خواهرش و رابطه پنهانی با او، از وی شکایت خواهد کرد.

این در حالی بود که باربد به تازگی با دختر یکی از ثروتمندان شهر نامزد کرده و قرار بود به‌زودی با او ازدواج کند. پسر جوان که از شنیدن کلمه شکایت وحشت کرده بود و می‌ترسید که خانواده نامزدش از این ماجرا باخبر شوند و نامزدی‌اش به‌هم بخورد تصمیم گرفت هر طوری شده از شکایت جلوگیری کند. او اما نمی‌دانست که با این کار در دامی گرفتار می‌شود که خواهر و برادر شیشه‌ای برایش پهن کرد‌‌ه بودند.

حالا مدتی از این ماجرا می‌گذرد و باربد به جرم سرقت طلا از خانه مادر نامزدش دستگیر شده است. چند هفته پیش بود که مادر نامزدش متوجه شد که مقداری از طلاهایش به سرقت رفته و ماجرا را به پلیس خبر داد. مأموران پلیس آگاهی سیرجان در جریان تحقیقات تخصصی متوجه شدند که سرقت از سوی یک فرد آشنا صورت گرفته است؛ کسی که از محل نگهداری طلاها باخبر بوده و به‌راحتی وارد خانه مالباخته شده است. در چنین شرایطی تحقیقات آنها برای یافتن ردی از سارق طلاها ادامه یافت و آنها در نهایت متوجه شدند که این سرقت توسط داماد خانواده یعنی باربد رخ داده است. به این ترتیب باربد دستگیر شد و در بازجویی‌ها پرده از دامی که در آن گرفتار شده بود برداشت.

پسر جوان به مأموران گفت: از وقتی برادر میترا پی به رابطه من و خواهرش برد، تهدیدم می‌کرد که شکایت می‌کند. برای همین حاضر شدم به او و خواهرش حق‌السکوت پرداخت کنم. آنها ابتدا چند میلیون خواستند و این مبلغ را پرداخت کردم. ولی این خواهر و برادر اعتیاد شدیدی به شیشه داشتند و خرجشان زیاد بود. برای همین چندین‌بار دیگر هم از من درخواست پول کردند.باربد ادامه داد: از آن به بعد هر چه می‌خواستند انجام می‌دادم. در این مدت در حدود ۴۰۰میلیون تومان پول نقد به آنها دادم. به خواسته‌ آنها برایشان ۶۰تخته گلیم گران‌قیمت خریدم ولی دست‌بردار نبودند.

هر از گاهی به سراغم می‌آمدند و درخواست پول می‌کردند. من هم از ترسم تن به خواسته‌شان می‌دادم تا اینکه حتی مجبورم کردند ماشین سواری مدل بالایم را هم به آنها بدهم. دیگر همه پول‌هایم تمام‌شده بود. با اینکه پدرم ثروتمند بود اما نمی‌خواستم از او پول بگیرم. نمی‌خواستم به ماجرا شک کند و برای همین به میترا و برادرش گفتم که دیگر پولی ندارم اما گوششان به این حرف‌ها بدهکار نبود. برادر میترا می‌گفت که آبرویم را می‌برد و باید مبلغ دیگری پول به آنها بدهم. از آنجا که چیزی برایم نمانده بود، تصمیم به سرقت از خانه نامزدم گرفتم.

مادر او طلاهای زیادی داشت که تصور می‌کردم ناپدید شدن مقداری از آنها توجهش را جلب نخواهد کرد. این بود که چند‌باری که به‌خانه‌شان رفتم در حدود ۱۵میلیون از طلاها را دزدیدم و به میترا و برادرش دادم تا اینکه مادر نامزدم متوجه شد و شکایت کرد و پلیس در تحقیقات پی به راز سرقت‌هایم برد.با اعترافات باربد مأموران راهی محل زندگی خواهر و برادر شیشه‌ای شدند و هر دوی آنها را دستگیر کردند.

به‌گفته دادستان عمومی و انقلاب سیرجان، در خانه این زن و مرد سابقه‌دار مقداری ماده مخدر شیشه کشف شد و هر‌دوی آنها به اداره آگاهی منتقل شدند و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.