×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
درخشش بانوان سیرجانی در رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا

tim meli football banovan iranبه گزارش“سیرجان خبر” مریم جهان نجاتی و آرزو پورخسروانی به عنوان مربی تیم ملی و بازیکن این تیم را همراهی نموده بودند.
درگروه چهار نیز تیمهای ژاپن-ایران و گوام به ترتیب اول تا سوم شدند
بر همین اساس اگر بخواهیم امتیازات تیم ها را در نظر بگیریم و بعد تفاضل گل ها را، تیمهای اول تا چهارم  ژاپن، کره شمالی، چین و تایلند هستند که به رقابتهای جام جهانی  صعود کردند.

تیم استرالیا، ایران و چین تایپه هر کدام با یک برد و یک باخت سه امتیازی بوده  اما به دلیل تفاضل گل بهتر تیم استرالیا در رده پنجم آسیا و تیم ایران در رده ششم  قرار دارد و چین تایپه به دلیل تفاضل گل کمتر در رده هفتم آسیا قرار گرفته است.
بی شک حمایتهای فدراسیون فوتبال از تیم های پایه و همچنین تلاش برای پشتوانه سازی آینده تیم های ملی بی پاسخ نبوده و این تیم برای نخستین بار عنوان ششم آسیا را کسب کرده است.
شایان ذکر است حضور تیم فوتبال بانوان سیرجانی در لیگ برتر ایران در سالهای گذشته باعث حضور جمع کثیری از بانوان این شهر در قالب بازیکن به اردوهای تیم ملی بوده است و برای اولین بار نیز مریم جهان نجاتی مربی تیم ملی ورزش سیرجان انتخاب و اعزام شده است آرزو پورخسروانی سومین اعزامی برون مرزی را تجربه نموده است قبل از این خانم های دیگری تجربه سفر برون مرزی همراه با تیم ملی را داشته اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.