×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 22 April , 2024
درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی

به گزارش“سیرجان خبر” دانشگاه آزاد اسلامی تجارب زیادی در مقوله ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دارد و دانشجویان این دانشگاه در رقابت‌های کشوری، آسیایی و بین‌المللی مقام‌های زیادی کسب کرده‌اند. در همین چارچوب حضور قوی دانشجویان کشتی‌گیر دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان بسیار پررنگ بود.

این مسابقات انتخابی تیم ملی برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات کشتی دانشجویان جهان روزهای ۹ و ۱۰ مرداد به میزبانی دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات خوش درخشیدند.

دانشجویانی که در این رقابت‌ها از دانشگاه آزاد اسلامی صاحب مدال شدند، چند سالی است که در واحدهای آزاد سراسر کشور مشغول تحصیل هستند و برخی از این افراد نیز با تحصیل در مراحل تحصیلی بالاتر به درجه تدریس در این دانشگاه می‌رسند.

در رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای شرکت در سیزدهمین دوره مسابقات کشتی دانشجویان جهان در وزن ۵۵ کیلوگرم رضا خدری دانشجوی دانشگاه آزاد کرج، قهرمان کشتی آسیا و جهان مقام اول را کسب کرد تا شانس بسیار زیادی برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی فرنگی دانشجویان جهان داشته باشد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی اشکان قلی‌کیانی مقام اول را به دست آورد که از دانشگاه آزاد دزفول در این رقابت‌ها شرکت کرده بود و در وزن ۶۳ کیلوگرم از بین چهار نفر برتر در این وزن سه نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بودند که به ترتیب؛ محمدجواد رضایی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی قم مقام اول و محمد عطایی از دانشگاه آزاد تهران و رضا عباسی از دانشگاه آزاد کرج مشترک سوم شدند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم نیز محمد محمودی از دانشگاه آزاد اسلامشهر در سکوی دوم ایستاد و مسعود آدینه‌وند دانشجوی دانشگاه آزاد لرستان در رتبه سوم این رقابت‌ها قرار گرفت و در وزن ۷۲ کیلوگرم عابد بابکان از دانشگاه آزاد هشتگرد و عارف حبیب‌اللهی از دانشگاه آزاد تهران مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان کشور علی نوروزی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی دوم شد و محمد‌امیر نامجو و حمیدرضا جعفری دانشجویان دانشگاه آزاد فارس رده سومی را به دست آوردند و در وزن ۸۲ کیلوگرم کیوان رضایی از دانشگاه آزاد شیراز اول و سهیل دودانگه از دانشگاه آزاد کرج رتبه سوم را از آن خود کردند و علیرضا شیخی از دانشگاه آزاد هشتگرد و محمد رسولی از دانشگاه آزاد اندیمشک در وزن ۸۷ کیلوگرم مشترک سوم شدند.

در ۹۷ کیلوگرم محمد بیرانوند از دانشگاه آزاد دزفول بر سکوی نخست ایستاد و محمد سروش‌رنجبر دانشجوی دانشگاه آزاد همدان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رده سوم را به دست آورد.

سیزدهمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی دانشجویان جهان ۱۴ الی ۱۸ شهریور سال جاری در کشور برزیل برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.