×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
در اجرای برجام نظام اسلامی و ملت ایران به تعهدات خود عمل کرده است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: در اجرای برجام که الان یک سال از آن می‌گذرد نظام اسلامی و ملت ایران به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده و این آمریکا است که نمی‌خواهد برجام عملی شود.

وی با انتقاد از شفاف‌سازی و حرف‌های ضد و نقیض در مورد برجام از سوی مسؤولان خواستار یک کاسه شدن مطالب برای پاسخگویی شفاف به مردم شد و گفت: آقای عراقچی یک جا می‌گوید در اجرای برجام تمای تحریم‌ها برداشته می‌شود و جای دیگر می‌گوید قرار نبوده تحریم‌ها یک‌جا برداشته شود، کدام صحیح است و یا نتایج برجام را رفع سایه جنگ می‌دانند که باید گفت آمریکا هیچ توانی برای مقابله با ملت ایران و نظام اسلامی ندارد و هرجا هم در منطقه زمین‌گیر شده از جمهوری اسلامی کمک خواسته تا نجات پیدا کند بنابراین نباید با این صحبت‌ها مشکل را توجیه کرد.

حسینی گفت: نتیجه برجام و مذاکرات این بود که ما به دنیا بفهمانیم که ملت ایران اهل تعامل و گفت‌وگو برای رفع مشکلات جهانی است و ما هم هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و امیدواریم مسؤولان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنند.

خطیب جمعه سیرجان خواستار تدبیر و اقدام دولت و مسؤولان برای برگشت پول‌های بلوکه شده ایران و غارت اخیر ۲ میلیارد دلاری آمریکا از سرمایه ملت ایران شد و اظهار کرد: مردم منتظر اقدام دولت در این زمینه و همچنین برخورد با متخلفان حقوق‌های نجومی هستند و باید دیوان محاسبات و سازمان بازرسی برخورد کنند و مردم اقدام به‌موقع مسؤولان را ببینند.

وی کاهش یا حذف بودجه دفاعی کشور را یک آسیب عنوان کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی وظایف قانونی خود را به‌گونه‌ای انجام دهند که صلاح مملکت، نظام اسلامی و ملت ایران باشد.

حسینی پیشرفت‌های دفاعی در سوریه و عراق را در برابر تروریست‌ها به ارتش و ملت این دو کشور تبریک گفت و افزود: آزادسازی حلب و موصل در سوریه و عراق پیروزی بزرگ اسلام بر کفر است.

وی به سه مورد آتش‌سوزی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: آمادگی مسؤولان و ایجاد تجهیزات لازم و دقت و نظارت، لازمه جلوگیری از اینگونه حوادث و یا اقدام به‌موقع است.

حسینی از حاشیه‌سازی برخی نشریات محلی در مورد مشکلات و معضلات پارک‌های شهرستان مبنی بر وجود ولگردان و معتادان انتقاد کرد و افزود: اطلاع‌رسانی خوب است اما بهتر است همین نشریات فرهنگ‌سازی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.