×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
در دولت اعتدال جایی برای افراطی‌ها نیست!

به گزارش“سیرجان خبر” خاتمی عنوان کرد: شما مردم در دفاع مقدس به دنیا نشان دادید که کمترین تهاجم به این کشور مساوی با توفنده‌ترین برخورد است.

وی افزود: ملت ایران در هشت سال مقدس نشان دادند که اگر دشمنان به ویژه رژیم روسیاه، بدبخت و غارتگر صهیونیست که جان و دل آمریکا است، بخواهند کمترین تعرضی به کشور داشته باشند، تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنید.

خاتمی تصریح کرد: حضور شکوهمند مردم در سال ۸۸ کشور را در عرصه تهاجم داخلی بیمه کرد و مردم پیام دادند که‌ دشمنان داخلی ‌یارای مقابله با این ملت به پاخاسته نیست.

حماسه‌سازان ۹ دی زنده‌اند

وی‌ اجتماع باشکوه ۹ دی مردم را یادآور حماسه ۲۲ بهمن عنوان کرد و گفت: در این روز مردم به صحنه آمده و بساط فتنه‌گران را جمع کردند.

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: فتنه‌گران بدانند حماسه‌سازان ۹ دی ۸۸ زنده‌‌ و در صحنه‌ هستند و اگر با‌ر دیگر بخواهند فتنه‌گری کنند‌ با همان موج توفنده مواجه می‌شوند.

خاتمی با اشاره به شعار «فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد»، ابراز داشت: نظام با سران فتنه مهربان‌ترین برخورد را داشت و به کمترین مجازات که حصر خانگی است، اکتفا کرد، اما به جای اینکه تشکر کنند، طلبکار شدند.

وی بیان داشت: پیام ملت ایران این است که فتنه‌گران مستحق اشد مجازات هستند و جنایات آنها را از یاد نمی‌برند و اصل موضوع این اجتماع شعارهای مردم است و ما تنها ترجمان سخنان شما مردم هستیم.

فتنه‌گران بدانند که میدان برای آنها باز نشده است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: فتنه‌گران بدانند که میدان برای آنها باز نشده و مردم به شدت از قرار گرفتن برخی از فتنه‌گران در پست‌های کلیدی کشور به شدت ناراحت هستند.

خاتمی با اشاره به رحلت پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) سه نگرانی بعد از خود داشتند که به تعبیر علامه مجلسی این سه اتفاق افتاد، اما شما مردم ولایی نگذاشتید این سه نگرانی رخ دهد.

وی عنوان کرد: شما فهمیدید راه حق راه علی است و بعد از امام راحل، ولی‌فقیه را شناختید، همان عشقی را که به امام راحل داشتید، یک‌جا نثار جانشین صالحش مقام معظم رهبری کردید.

خاتمی گفت: فتنه‌گران در خرداد ۷۶ که به حاکمیت اصلاح‌طلبان منجر شد، گفتند قلم‌های آقا را شکستیم و در انتخابات ۸۸ گفتند، کمر آقا را می‌شکنیم و ملت ایران با حماسه بی‌نظیر خود کمر فتنه‌گران را شکستند.

محور اعتدال تنها مقام معظم رهبری است

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: شما مردمی علوی هستید و به رهبرتان به این دلیل عشق می‌ورزید که بوی علی را می‌دهد، قطره‌ای از عشق به مولا را نثار ولایت دارید.

وی افزود: دولت یازدهم با شعار اعتدال سر کار آمده است و محور اعتدال تنها مقام معظم رهبری است.

خاتمی بیان داشت: در فتنه ۸۸ عده‌ای افراطی بودند و آتش‌بیاران معرکه که اردوکشی خیابانی به راه انداختند و زیر پرچم آنها به سیدالشهدا (ع) حمله شد، زیر بیانیه‌های آنها به امام راحل اهانت شد و مسجد را به آتش کشیدند و ده‌ها تن شهید و صدها نفر مجروح شدند، آنها افراطی هستند.

در دولت اعتدال جایی برای افراطی‌ها نیست

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شعار تجمع‌کنندگان اظهار داشت: من با شعارهایی که در راستای وحدت ملی و ملت نباشند، موافق نیستم.

وی افزود: عده‌ای نیز تفریطی بودند ‌از اول فتنه تاکنون بیش از ۲۰۰ بار رهبری کلمه فتنه را بیان کردند، اما کسانی حتی یک بار هم نگفتند و محکوم نکردند.

خاتمی بیان داشت: رهبری اکنون ۳۰ بار از حماسه ۹ دی تجلیل کردند، اما کسانی حتی برای یک بار هم تجلیل نکردند، بماند که از فتنه‌گران تجلیل کردند، اینها تفریطی هستند.

وی افزود: تنها خط شما مردم درست و خط اعتدال و ولایت درست است که می‌گویید، خونی که در رگ ما است، هدیه به رهبر ماست.

خاتمی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ عاشوراییان در کرمان به مناسبت حماسه ۹ دی اظهار داشت: نگرانی دیگر پیامبر اکرم (ص) برای بعد از رحلتشان در مورد معضلاتی است که باطل لباس حق می‌پوشد. ‌

وی با بیان اینکه برخی از فتنه‌ها غیر پیچیده بوده و شناخت آنها راحت است، افزود: فتنه کمونیست‌ها، لیبرال‌ها و منافقان و … در اول انقلاب داشتیم، اما معضلات فتنه در مورد فتنه‌های پیچیده است، مانند فتنه‌ای که زبیر به عنوان فرد شماره دو لشکر پیامبر (ص) مقابل علی (ع) می‌ایستد.

خاتمی گفت: معضلات فتنه در جمهوری اسلامی جریان قائم‌مقامی امام از سوی باند مهدی هاشمی‌ و کسی است که هشت سال تایید‌یه‌ا‌ی از امام گرفته و نخست وزیر بوده، بیاید مقابل ولایت بایستد.

شعار ۹ دی «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»‌ است

وی با بیان اینکه فتنه‌ها در پیش است، ابراز داشت: ‌تنها چراغ راه ولایت است و شعار امروز ۹ دی این است «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده».

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: کسانی می‌خواهند فتنه سال ۸۸ را از خاطره‌ها ببرند، اما مگر اهانت به امام حسین (ع) که جان ماست از یاد رفتنی است.

وی تصریح کرد: هیئت پارلمانی اروپا می‌آید در سفارت یونان دزدانه و رندانه با برخی فتنه‌گران بدنام مذاکره می‌کند، هیئت دیپلماسی از اول تا آخر برنامه‌ریزی شده است، باید دید چه کسی اجازه این ملاقات را داده است.

«کی بود، کی بود، ما نبودیم» ‌در جمهوری اسلامی غلط است

خاتمی عنوان کرد: «کی بود، کی بود، ما نبودیم» در جمهوری اسلامی غلط است، هر کس زمینه این ملاقات را فراهم کرده باید به شدت مورد توبیخ و عزل شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌های خصوصی خود می‌گویند، فتنه را کنار بگذارید تا مردم برادرانه زندگی کنند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌سواد بی‌مایه‌ای همه می‌گوید، ایران و آمریکا باید‌ دعواها را کنار بگذارند و روزی هم با رژیم صهیونیستی صحبت کنیم.

خاتمی ابراز داشت: این پررویی است که بعضی تصور کردند که فضا آن قدر آزاد شده که با خط ولایت طرف شوند، اما این ملت نخواهند گذاشت.

وی افزود: ملت ایران به دلیل اینکه حسینی و عاشورایی است، ذلت نمی‌پذیرد و شعارشان هیهات من‌الذله است.

پرونده فتنه‌گران با آب زمزم هم شسته نمی‌شود

خاتمی عنوان کرد: کسانی در این توهم هستند که معضلات فتنه را زنده نگه دارند و به صراحت می‌گویم پرونده فتنه‌گران آن قدر سیاه است که تا ابد با آب زمزم هم شسته نمی‌شود.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: اگر می‌خواهید از ‌بلای آخرت‌تان کم شود‌ به خطا‌های خود اعتراف کنید و بگویید که منافقان، آمریکا و رقاصان از شما حمایت کردند.

خاتمی اذعان داشت: فتنه‌گران‌ شعارهای این ملت را بشنوند، این شعارها واکنش به چند ماه تحرک و پررویی شما و زنده کردن سران فتنه است.

وی افزود: شعارهای ملت ایران در ۹ دی در واکنش به این است که می‌گویید ما که با چین و روسیه رابطه داریم، چرا با آمریکا نداشته باشیم.

خاتمی خاطرنشان کرد: آیا شیطنت آمریکا کم شده که می‌خواهید با آنها رابطه برقرار کنیم، آمریکا شیطان بزرگ دیروزی است و شعار مردم مرگ بر آمریکا است.

امام جمعه موقت تهران بیان داشت: جریان وادادگی می‌خواهند جاده رابطه با آمریکا و بیعت با یزید را صاف کنند و به یاری خداوند نخواهند توانست.

خاتمی ابراز داشت: این ملت حسین‌وار با یزید بیعت نمی‌کند، ما همراه آقا هستیم، مذاکره کنندگان نیز فرزندان ملت هستند و ان‌شاءالله زیر بار ذلت نمی‌روند.

وی کرمان را استان ولایت دانست و افزود: ‌چشم ما از این مذاکرات آب نمی‌خورد، دنیای استکبار نظام اسلامی را نمی‌خواهد، خوب می‌دانند ما بمب اتم نداریم.

خاتمی تصریح کرد: بهانه بمب اتم که تمام شد، سراغ حقوق بشر می‌روند و هفته گذشته ایران را ناقض حقوق بشر اعلام کردند در حالی که دنیا باید در این زمینه مچ آمریکا را بگیرد.

وی گفت: قصه حقوق بشر که تمام شد، موشک‌های دوربرد ما را بهانه می‌کنند، زیرا می‌دانند سلاحی مطمئن برای مقابله با گاو وحشی صهیونیست است.

خاتمی خطاب به مذاکره‌ کننده‌های جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: در این مذاکرات اگر حرفی غیر از انرژی هسته‌ای گفتند، بگویید فضولی موقوف.

صراط مستقیم و چراغ راه، ولایت است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور نوجوانان کفن‌پوش حاضر در این تجمع عنوان کرد: صراط مستقیم و چراغی که ما را از افتادن در فتنه‌ها محفوظ می‌دارد، تنها ولایت است.

خاتمی ابراز داشت: قطعنامه این اجتماع بزرگ و کم‌نظیر این است که امروز به پاسداشت حماسه ۹ دی‌ یک‌پارچه می‌گوییم ما تا آخرین نفس و قطره خون در خط ولایت باقی می‌مانیم.

وی افزود: امیدواریم فتنه‌گران پیام این اجتماع را درک کنند که اگر به تحرک شیطانی خود ادامه دهند، چند برابر این جمعیت علیه آنها به صحنه می‌آید.

منبع:بوتیا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.