×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
در راه تامین امنیت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر”،  مسئولین شهرستان سیرجان روز گذشته از نمایشگاه دستاوردهای یک ماهه نیروی انتظامی شهرستان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی ناجا برگزار شده بود بازدید کردند.

سرهنگ ثمره در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: تمام توان مجموعه انتظامی شهرستان سیرجان تامین امنیت مردم است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در این نمایشگاه محموله بزرگ ۱۴۳۰ کیلوگرمی مواد مخدر جنوب شرق کشور که در طی روز های گذشته توسط ماموران انتظامی شهرستان سیرجان کشف و ضبط شده بود به همراه دو قبضه سلاح تیر بار و مقادیری مهمات به نمایش در آمد.
همچنین نمایش کشفیات کالاهای قاچاق از جمله ۱۶۰هزار نخ سیگار خارجی که از یک دستگاه خودروی پژو پارس و مقدار ۸۸۴۰ قلم انواع لوازم آرایشی که از خودروی ماکسیما بدست آمده بود در معرض دید مردم قرار گرفت.
۴۱۵ بطری انواع مشروبات الکلی، ۱۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، تجهیزات کارگاه های ساخت مشروبات الکلی، دستگیری ۸۶ متهم تحت تعقیب و کشف خودرو های سرقتی از جمله دستاورد های یک ماهه نیروی انتظامی شهرستان سیرجان بود.
همچنین مسئولین شهرستان سیرجان پس از بازدید از این نمایشگاه از تلاش و اقتدار نیروی انتظامی شهرستان و توان و کار آمدی فرماندهی آن قدردانی کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.