×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
در صدد راه‌اندازی نیروگاه‌‌های هسته‌ای جدید هستیم

salehi energi atomiبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل از فارس، علی‌اکبر صالحی رئیس انرژی اتمی صبح امروز که در مراسم ختم حبیب‌الله عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور یافته بود در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در صدد هستیم نیروگاه‌های هسته‌ای بسازیم و در این نیروگاه‌ها قریب به یک هزار و ۵۰۰ مهندس لازم داریم.

وی افزود: با توجه به نیروگاه‌‌هایی که خواهیم ساخت کلی نیروی انسانی نیاز است.

صالحی با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم عسکراولادی افزود:‌ آقای عسکراولادی نقش بزرگی در تکمیل انقلاب داشت و همراهی ایشان با حضرت امام(ره) و همراهی با مقام معظم رهبری شخصیتی بود که برای همه نام‌آشنا بود و همه خانواده‌های ایرانی احساس می‌کنند که حبیب‌الله عسکراولادی متعلق به خودشان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که چقدر ضرورت اخلاق سیاسی مرحوم عسکراولادی در اخلاق سیاسی احساس می‌شود، تأکید کرد:‌ به نظر من مهم‌ترین پیامی که انقلاب اسلامی داشت اخلاق بود اصلا انقلاب ما یک انقلاب اخلاقی بود. ستاد ویژه‌ای که بتواند انقلاب ما را با انقلاب‌های دیگر متمایز کند همین بحث اخلاق بود و آقای عسکراولادی در همین بخش یک الگو و اسوه بود.

صالحی افزود: آقای عسکراولادی همیشه با احترام از کسانی که مخالفش بودند یاد می‌کرد و این یکی از ویژگی‌های بارز ایشان بود و آقای عسکراولادی مورد احترام همه احزاب، نیروهای سیاسی و کشوری بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.