×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
در صورت جهالت‌ استراتژیک دشمنان به سمت فروپاشی آنان پیش می‌رویم/ راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه دومین روز از هفدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حضرت امام خامنه‌ای واقعیتی به نام جهان اسلام را به عنوان قطب قدرت مطرح و آمریکا را از مدیر و ناظم جهانی به یک بازیگر تنزل داده‌اند.
وی افزود: امروز راههای غلبه بر جهان اسلام تحت هدایت‌های حکیمانه این وجود مطهر و با برکت مسدود و امپراطوری آمریکا در چرخه‌ی نزولی قدرت قرار گرفته است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت بازدارندگی و توانمندی‌های دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمنان تصریح کرد: ما به میزانی قدرتمند شده‌ایم، که هیچ نگرانی از رفتارهای غیر عقلانی دشمن نداریم و از هر سناریوی مورد نظر دشمن عبور خواهیم کرد. این را تاریخ نزدیک ما اثبات کرده است.
جعفری با تاکید بر اینکه سناریوی دشمن چه تهدید نظامی باشد، چه تحریم، ما آنها را خنثی کنیم، افزود: آمریکا باید برای بقای در حال انقراض خود تعیین تکلیف کند، ما متعجبیم که دشمن چرا بر سناریوهای پرهزینه و بی خاصیت خود تاکید دارد.
فرمانده کل سپاه در پایان تاکید کرد: راهبردهای ما قاطع و تمام کننده است و ما راه‌های دشمن را برای تحقق نیات متکبرانه و ظالمانه‌اش بسته‌ایم و بیش از هر زمان دیگر مبسوط الیدیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.