×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
در فتنه سال ۸۸ دشمن قصد براندازی نظام اسلامی با کودتای مخملی را داشت/ مردم در ۹ دی با بصیرت کامل به صحنه آمدند و پاسخ عاشورایی به فتنه‌گران دادند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: به همه مسلمانان و مردم سوریه و ارتش این کشور باید تبریک گفت که پس از چند سال اشغال حلب و دو سال محاصره توانستند این شهر بزرگ را نجات دهندو با وجود تلاش‌های غربی و عربی این رویارویی نابرابر به‌نفع مردم سوریه رقم خورد که رسوایی عربستان، آمریکا، قطر و داعش را در پی داشت.

وی گفت: گرچه جهان کفر نظام اسلامی ما را متهم به فتنه‌جویی می‌کند اما همانطور که در دوران دفاع مقدس ایران اسلامی را متجاوز اعلام کردند و بعد خودشان اعتراف به متجاوز بودن صدام داشتند این بار هم این جامعه جهانی مجبور به اعتراف در حقانیت نظام اسلامی و تلاش ایران برای صلح خواهند بود و در پیروزی‌های حلب، موصل و منطقه نیز این اعتراف را دارند و حق را به ما می‌دهند.

حسینی به سخنان رهبری نظام در کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان در راستای اختلاف بین مسلمانان گام برمی‌دارند که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی نقش دو لبه قیچی را دارند و هر دو دشمن اسلام و مسلمانان هستند و باید مواظب بود و با بصیرت کامل به دنبال اتحاد و دشمن‌شناسی باشیم تا دشمنان از فکر و اعمال ما بهره نبرند و مسلمانان را به جان هم نیندازند و طعمه امیال مغرضانه خود قرار ندهند.

خطیب جمعه سیرجان بصیرت را از اصول قرار گرفتن در محور حق و حقیقت عنوان کرد و بیان داشت: در فتنه سال ۸۸ دشمن قصد براندازی نظام اسلامی با کودتای مخملی را داشت که با هتک حرمت به امام حسین(ع)، عاشورا، شهدا، ولایت فقیه و ارزش‌های دینی و تعرض به اموال عمومی و خصوصی و تخریب آنان می‌خواستند به اهداف خود برسند که ناکام ماندند.

امام جمعه سیرجان افزود: مردم در ۹ دی با بصیرت کامل به صحنه آمدند و پاسخ عاشورایی به دشمنان و فتنه‌گران داخلی و خارجی دادند و از ولایت فقیه و اسلام دفاع کردند و این فتنه با عنایت خداوند و نقش رهبری نظام خنثی شد.

حسینی اظهار کرد: باید امروز هم این اتحاد و بصیرت و تبعیت از رهبری بیشتر از پیش حاکم باشد چرا که دشمن همیشه به فکر توطئه و فتنه علیه نظام اسلامی و ملت ایران است. اما انچه مهم است که دشمن باید از حضور حماسی مردم در نهم دی ماه ۸۸ در دفاع از اسلام درس عبرت بگیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.