×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
در نظام اسلامی کار یک خدمت همراه با عبادت است

به گزارش“سیرجان خبر” ظهر امروز حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان همراه با مسئولان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با حضور در کارخانجات شهرک‌های صنعتی و با اهدای شاخه گل به کارگران از آنان تجلیل کردند.

وی در حاشیه این بازدید بر فرهنگ کار در دین اسلام تاکید کرد و گفت: در نظام اسلامی کار یک خدمت همراه با عبادت محسوب می‌شود و کارگر مقام والایی دارد.

امام جمعه سیرجان رفع مشکلات جامعه را در تولید داخلی و همت بیشتر برای ایجاد اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: اگر ما پس از انقلاب به این اقتدار و پیشرفت رسیدیم برای آن است که از بیگانه بریدیم و استقلال خود را به دست آوردیم و امروز هم وظیفه ما است از تولید داخلی حمایت کنیم تا ضمن اشتغالزایی مسیر پیشرفت را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم،محمود آذرپیرا رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان گفت: این شهرستان با اشتغال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی رتبه ممتاز استان را در اشتغالزایی کسب کرده است.

وی عنوان کرد: سهمیه ما برای جذب نیروی کارگر و اشتغالزایی، ۳ هزار و ۳۰۰ نفر اعلام و این شهرستان موفق شد با تامین زیرساخت‌های لازم، ۱۴۴ درصد این سهمیه را محقق کند.

آذرپیرا عنوان کرد: برای جذب نیروی مورد نیاز در صنعت و معادن شهرستان طی سال جاری ۴۳ آزمون استخدامی برگزار شده و پیش‌بینی می‌شود، امسال نیز چشم‌انداز خوبی در اشتغال در حوزه صنعت و معدن داشته باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.