×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
دستگیری عامل اصلی وقوع قتل و دیگر عاملان نزاع دسته جمعی در سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار کرد: دهم تیرماه در پی اعلام یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در یک مراسم جشن عروسی در یکی از تالارهای پذیرایی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان ، بلافاصله واحد های گشتی به محل وقوع اعزام شدند.

وی گفت: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد تعدادی از افراد حاضر در یک جشن عروسی با یکدیگر درگیر و یک نزاع دسته جمعی شکل می گیرد و دو جوان از ناحیه گردن و شکم با ضربات چاقو مجروح شده و یکی از مجروحین هنگام انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و ضارب و تعدادی از عاملان این نزاع نیز بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به آغاز پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل و عاملان این نزاع تصریح کرد : در این رابطه با تلاش تیم هایی از پلیس های آگاهی ، امنیت عمومی و سایر رده ها عامل وقوع قتل و ۷ نفر از افراد مشارکت کننده در این نزاع دسته جمعی شناسایی و طی چند عملیات جداگانه در سطح شهر دستگیر شدند.

سرهنگ امیرسبتکی بیان کرد : علت و انگیزه این نزاع دسته جمعی که متاسفانه منجر به قتل شد اختلاف و درگیری قبلی بین چند نفر و وقوع نزاع بین آنها در یک مراسم عروسی عنوان شده است که در این رابطه همه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.