×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
ده هزار ماسک رایگان در رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان سیرجانی توزیع می شود

سلیمی دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در گفتگو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور لذت خوشی فرارسیدن سال نو را از مردم ما گرفته است، ولی دیدن این همدلی و وحدت و تلاش بی وقفه و مجاهدانه و داوطلبانه مردم برای رفع این بحران، شیرینی دل نشین تری را برای ما بوجود آورده است.

سلیمی مطرح کرد: با توجه به راه اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی در شهرستان سیرجان حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، وخلا کمبود ماسک در سطح کشور که باعث تشدید بار روانی منفی ایجاد شده در جامعه میشد، تصمیم گرفتیم به مدد حضرت بقیهالله، از ظرفیت موجود درراستای حل مشکل و مسئله بوجود آمده استفاده کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان تصریح کرد: باهمکاری ناحیه بسیج دانشجویی استان و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان همه نیازمندی‌ها برای تشکیل کارگاه تولید ماسک فراهم شد و همچنین با استقبال خوب دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شهرستان سیرجان و خواهران جهادگر بسیجی سطح شهرستان توانستیم از اواسط اسفند ماه کار تولید ماسک را در کارگاه شروع کنیم و حتی در روز تحویل سال نو نیز کار تولید ماسک را تعطیل نکردیم تا کمبود ماسک در شهرستان را جبران کنیم.

وی با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه بیان کرد: حدودا ۲۵ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر در کارگاه‌ تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور داشتند.

سلیمی دریابیگی افزود: با تلاش جهاد گران الحمدالله با پیشرفت خوبی که در تولید ماسک دست یافتیم و ۲ نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان اظهار کرد: در رزمایش سراسری کمک مومنانه نیز ۱۰ هزار ماسک رایگان از سوی بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.