×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024

13920229000500_PhotoA

امام جمعه سیرجان گفت: کسانی که اسلام و میهن خود را دوست دارند با حضور در انتخابات ۲۴ خرداد ماه دشمنان را سر جای خود می‌نشانند.

به گزارش سیرجان خبر، حجت‌الاسلام سید‌ محمود حسینی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه سیر‌جان اظهار داشت: ملت ایران همانند همیشه همه در صحنه می‌آیند تا استحکام نظام اسلامی و قدرت ملت ایران حفظ و بیشتر شود و این حضور دشمنان را می‌ترساند و از مواضع خصمانه خود علیه ملت و کشور ایران عقب می‌راند.

وی گفت: درایت سیاسی ملت ایران به اندازه‌ای بالا است که با نگاه به توطئه‌های آمریکا و همدستانش که از مدت‌ها قبل حرف از عدم حضور ملت در روز انتخابات می‌زدند این توطئه‌ها را خنثی و دشمنان ملت ما تودهنی می‌خورند.

حسینی با اشاره به عملکرد مثبت دولت در هشت سال گذشته افزود: باید طرح‌های عمرانی در جای جای کشور را با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان دید و اگر نقاط ضعفی هم بوده است، بزرگ‌نمایی نشود تا دشمنان بخواهند اینگونه القا کنند که دولتی با همه اشکال تراشی‌های آنان خوب عمل کرد ناموفق جلوه دهند.

وی به اوضاع منطقه و شیطنت‌های دشمن در افغانستان‌، عراق‌، سوریه، پاکستان و سایر کشورها در منطقه پرداخت و گفت‌: ملت ما و همه ملت‌ها می‌بینند، آمریکا به هیچ ملتی دل‌سوزی نمی‌کند و به دنبال منافع خود است و هر کجا هم بوده‌ نه تنها امنیت نیست، بلکه شیطنت برای ناامنی است، لذا نمی‌توان فریب ارتباط با این شیطان را خورد.

امام جمعه سیرجان با اشاره به سخنان رهبری گفت‌: برای شور انتخاباتی با‌ید مانند امر به معروف تذکر لسانی برای حضور داد و امروز همراه شدن با حنجره‌های دشمنان کار کردن به نفع دشمنان است، اگر چه نقد منصفانه خوب است، اما تخریب همدیگر حرام است و مردم هم سخنان کاندیداها را با واقعیت مطابقت می‌دهند و کسانی که برای جلب نظر مردم هر حرف خلافی را می‌زنند قبول ندارند.

حسینی با یادآوری ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت‌: بیان امام خمینی (ره) برگرفته از قیام عاشورا بود که اسلام را در قرن حاضر نجات داد و در کشور ایران حاکمیت اسلام باب محمدی را نشاند تا ملت و کشور ایران به تعالی برسد و ادامه این راه مبارزه با ظلم و ستم و رساندن حق و حقیقت به جایگاهش است که امروز در حال تحقق است و ناراحتی جهان استکبار هم برای همین است، لذا امروز کسی نیست که در نظام اسلامی زندگی ‌کند، اما متوجه برکات این نظام نباشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.