×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دولت حتی عرضه نوشتن آیین نامه اجرایی مبارزه با فساد را هم ندارد/ دولتِ مدعی آزادی بیان ۲۳ برنامه سخنرانی روز دانشجو در دانشگاهها را لغو کرد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” محمد علی الفت پور در مراسم روز دانشجو دانشگاه صنعتی سیرجان گفت: دولت تدبیر و امید به هیچ یک از وعده های خود عمل نکرد از رسیدگی به حقوق های نجومی گرفته تا چرخیدن چرخ سانتریفیوژها و کارخانه ها که همگی بر زمین مانده است.

وی افزود: حقوقهای نجومی نشان داد ادبیات عمومی کشور در دولت تدبیر و امید به خودش اجازه می دهد به هر میزان می خواهد از بیت المال بردارد باید از دولت محترم سوال کرد آیا مسئله روز کشور امثال محمود صادقی و یاشار سلطانی است یا حقوقهای نجومی؟

نویسنده کتاب “بازگشت از نیمه راه” با اشاره به برخی شعارهای دولت یازدهم تصریح کرد: آقای روحانی گفتند توافق بشود تا چرخ کارخانه ها بچرخد، امروز چرا چرخ کارخانه ارج، آزمایش، پارس الکتریک، فولاد سهند، کارخانه قند کردستان، کارخانه قند کرج، روغن نباتی قو و… نمی چرخد؟چرا ۶ کارخانه بزرگ سیمان تعطیل شده است؟

الفت پور ادامه داد: ۴۰% از گوشی های همراه، ۵۰ درصد لوازم آرایشی قاچاق است، دولت حتی عرضه نوشتن آیین نامه اجرایی مبارزه با فساد را هم ندارد.

وی در رابطه با لغو برخی سخنرانی های در روز دانشجو اظهار داشت: این دولت که مدعی آزادی بیان است در همین دو روز ۲۳ برنامه سخنرانی دانشگاه ها را تعطیل کرده است.

الفت پور اظهار داشت: اگر مردم از فساد های اقتصادی آقای کرباسچی که در سال ۸۸ از آقای کروبی حمایت کرد و در برنامه تبلیغاتی ایشان برای محرومین اشک ریخت خبر داشتند همچون ۲۵ خرداد ۸۸ به خیابانها می ریختند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: روز دانشجو با سیاست فرقی ندارد و مسائلی که ذکر شد مسائل اساسی کشور است که باید در جمع دانشجویان گفته شود و کسانی که جلسه را ترک کردند یا این موارد را جز مسائل اساسی کشور نمیدانستند و یا این مشکلات اصلا برای آنها مهم نیست و تا وقتی در واکنش به مسائل حساس کشور سوت و کف زده شود وضعیت  همین است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.