×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دولت مردان باید به وظیفه خود عمل کنندو برای رفاه حال مردم فکری بردارند

با توجه به اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهرستان سیرجان و برگزار نشدن نماز جمعه در این شهرستان امام جمعه سیرجان در خصوص مسائل مهم روز در گفت وگو با خبرنگار”سیرجان خبر” گفت: هتک حرمتی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم انجام دادند نشانه از ضعف و کینه دوزی دشمنان اسلام است این هتک حرمت ها از زمان خود پیامبر اکرم(ص) وجود داشته است اما نتوانسته اند چهره نورانی پیامبر و درخشش خورشید اسلام را خدشه دار کنند این اسلام است که می ماند و درخشش دارد.

وی در خصوص انتخابات آمریکا گفت: نتیجه انتخابات آمریکا همانطور که رهبر انقلاب فرمودند هرچه باشد تاثیری در سیاست ما نسبت به آمریکا ندارد کسانی که در آمریکا بر سر کار آمدند در دوران انقلاب اسلامی و این چهل سال هرکدام به نوعی با ما مخالفت کردند یکی شمشیر به دست گرفته است و دیگری پنبه به دست گرفته است به هر حال هر کدام با سیاست خودشان کیته خود را نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی ظاهر کردند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: مهم این است که روی پای خودمان بایستیم همانگونه که چهل سال در زمینه های مختلف مقاومت کرده‌ایم امروز هم باید این مقاومت را ادامه دهیم تا پرچم اسلام را به دست حجت ابن الحسن (عج) برسانیم.

امام جمعه شهرستان سیرجان با اشاره به جنگ قره باغ گفت: دشمن در کنار تمامی اهداف یک هدف مهم داردکه منطقه شمالی کشورمان را ناامن کنند که البته خوب می دانند نیروهای مسلح به فرماندهی مقام معظم رهبری آمادگی کامل دارند تا دشمنان به هر شکل به مرزهای ما نزدیک شوند با آنها مقابله کنند و آنها را سر جای خودشان بنشانند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: مردم ما در جنگ ایستادگی کردند مقاومت کردند دربرابرتحریم ها و در جنگ اقتصادی هم پایداری از خود نشان دادند و در تمامی صحنه ها حاضر شدند و پشتیبان نظام و ولایت هستند اما دولت مردان باید به وظیفه خود عمل کنند و برای رفاه حال مردم فکری بردارند و با نگاهشان به اقتصاد مقاومتی می توانند خیلی از مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی اظهار کرد: گرانی هایی در کشور داریم که توجیهی ندارد مشکل مشکل داخلی است و مسئولان باید به صورت جهادی کارکنند تا این قبیل مشکلات را در کشور نداشته باشیم و مشکل معیشت مردم حل شود.

وی در پایان از تمامی شهروند های سیرجانی خواستار شدتا تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گزاری های اجتماعی را رعایت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.