×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
دولت و مسئولان به سخنان و خواسته‌های رهبری در برجام توجه کنند

به گزارش “سیرجان خبر”، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: دولت و مسئولان به سخنان و خواسته‌های رهبری در برجام توجه کنند که ضمانت اجرایی از سوی طرف‌های مقابل بگیریم، مبادا دست‌مان خالی شود و آنان با همان روحیه خیانت با ملت ایران برخورد کنند.

وی افزود: ایران اسلامی هم به برکت خون شهدا و منطق قوی اسلام اقتدار دارد و ما براساس این اقتدار حامی همه مظلومان هستیم و از آنان حمایت می‌کنیم چرا که این ‌راه امام و شهداست و از این اقتدار نظام اسلامی فرصت را مغتنم شماریم و برای امنیت منطقه کمک کنیم.

حسینی بهانه‌جویی و کارشکنی برخی از سران آمریکا و تهدید آنان در مورد برنامه برجام را از توطئه‌های غربی عنوان کرد و ابراز داشت: پایبندی ایران به تعهداتش در برجام نیازمند اجرای برجام و عمل به تعهدات از سوی غرب است، اما آنچه نشان می‌دهد هدف آمریکا مقابله با نظام اسلامی است و تنها موضوع هسته‌ای نیست

وی افزود: آمریکایی‌ها اخیرا مباحث موشکی را مطرح می‌کنند که ارتباطی به برجام ندارد.

خطیب جمعه سیرجان در مورد حکم عربستان در اعدام شیخ نمر گفت: شیخ نمر سال‌ها زندانی دست سعود است و امروز اجرای این حکم به ضرر آل سعود تمام می‌شود، بازتاب منفی در عربستان و منطقه دارد و خوب است عربستان به جای این جنایات در مورد اصلاحات داخی کشور و ملتش می‌پرداخت.

حسینی به ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و ادامه داد: در دفاع مقدس که طراحی استکبار به سرکردگی صدام بود، ۳۶ هزار دانش‌آموز به شهادت رسیدند و این جوانان بیدار اجازه نمی‌دهند که دوباره مستکبران و آمریکا بخواهند بر این ملت و کشور حکومت کنند.

امام جمعه سیرجان در بخشی از سخنانش با اشاره به خطبه ۲۲۸ نهج‌البلاغه به سبک زندگی اسلامی پرداخت و اظهار داشت: در سبک اسلامی ظلم و ستم نیست و خضوع و تواضع جایگزین پرخاش و نزاع‌ها می‌شود.

وی افزود: در زندگی اسلامی فضائل اخلاقی و صبر به جای رذائل رشد می‌کند و خداوند همیشه در زندگی حضور دارد، سعادت به جامعه باز می‌گردد و الگوهای غربی از جامعه جدا می‌شود.

حسینی با قدردانی از مردم در برگزاری خوب مراسم عزاداری و روز فرهنگ عومی پرداخت و بیان داشت: در فرهنگ عمومی تذکر لسانی برای امر به معروف و نهی از منکر فراموش نمی‌شود، مراسم به سبک اسلامی برگزار می‌شود و افراد قانون‌پذیر هستند و قانون‌گریزی را ندارند و باید این فرهنگ تقویت شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما پشتوانه و قدرت خود را از جوانان آماده جهاد و شهادت گرفته‌ایم و امروز تهدیدها و تحریم‌ها اقدام عبثی است که دشمنان را خسته و ما را به اقتدار رسانده و گزینه‌ها‌ی روی میز برای ملت ایران کارساز نیست.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.