×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دولت و ملت مصداق وحدت نظام اسلامی هستند

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز سیرجان اظهار داشت: دولت و ملت مصداق وحدت نظام اسلامی هستند و هر کجا اختلاف پیش آید دشمن به دنبال فرصت نفوذ است و اگر شیطنت تحریم‌ها و توطئه‌های استکبار عملی نشد به دلیل وحدت و همبستگی است.

وی با اشاره به حمایت رهبری نظام از دولت بیان کرد: باید به گونه‌ای عمل شود که توصیه‌های رهبری عملی شوند که در اجرای سیاست‌های مقاومتی که ایشان توصیه‌هایی داشتند برخی دولتمردان حرف زدند، اما در عمل روند کندی دارند.

امام جمعه سیرجان با انتقاد از شیطنت‌های آمریکا در منطقه افزود: ۳۵ سال ملت ایران با وجود تحریم‌ها ایستاد و در بحث هسته‌ای هم امروز دارد، شیطنت می‌کند، اما تیم مذاکره‌کننده هم هوشیارانه عمل می‌کند و نیاز ما باید در بحث هسته‌ای تامین شود و این خواسته ملت است که برای نیاز هسته‌ای محتاج دشمنان نباشیم.

حسینی ایجاد زمینه خطا در محاسبه را کار دشمن برای مسئولان عنوان کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد در نظام محاسباتی مقامات و دستگاه‌ها اختلال ایجاد کند و ما باید به دور از هرگونه غرور کاذب و با روحیه جهادی و اقتصاد مقاومتی و تکیه بر تولید داخلی با دشمنان مقابله کنیم.

وی خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب در اسلام ناب محمدی ضروری است و کسی حق ندارد با بدحجابی یا بی‌حجابی در ملأعام ظاهر شود و این از برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است که ما را به هر نحو از دین و ارزش‌های انقلاب و اسلام جدا کند و امروز امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است.

وی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و مردم بی‌دفاع آن را محکوم کرد و گفت: کسی از مردم بی‌دفاع نمی‌کند و امروز جهان شاهد جنایات آمریکا در حمایت از تروریست‌ها در سوریه، عراق و افغانستان است.

امام جمعه سیرجان در پایان از نشریات سیرجان که هنوز در دفاع از ارزش‌ها کوتاهی می‌کنند، انتقاد کرد و گفت: تخریب کردن افراد و ارزش‌ها خلاف مقررات اسلام و نظام اسلامی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.