×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
دیدار جانشین سپاه با مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” ظهر امروز جانشین بسیج سپاه شهرستان سیرجان با حضور در اداره آموزش و پرورش روز معلم را به مدیر آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان شهرستان سیرجان تبریک گفتند.

سرهنگ حمید سبزعلی پور در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی شهرستان سیرجان با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی اظهار کرد: دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است،گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

جانشین بسیج سپاه شهرستان سیرجان از تلاش‌های معلمان در علم آموزی جامعه بویژه در این مدت شیوع ویروس کرونا و تلاش‌های آنان تقدیر و تشکر کردو گفت: تمامی پیشرفتهای جامعه و وجود چهره های علمی ونخبگان فرهنگی مدیون تلاش معلمان است.

وی بیان کرد: تجلیل از معلم وظیفه همگانی است و قطعا جامعه قدر دان این قشر زحمت کش هستند.

سرهنگ پاسدار سبزعلی پور گفت: ان شاء الله که همه بتوانیم در راستای تبیین ارزشها و گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی برای نسل جوان گام های موثر برداریم.

وی همکاری مجموعه سپاه پاسداران وآموزش وپرورش را موثرومفید خواند و گفت: هردومجموعه سپاه وآموزش پرورش می بایست به دنبال تربیت نسل جوان بامعرفی الگوهای مناسب در سطح جامعه باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.