×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
دیدار و تجلیل از خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش “سیرجان خبر” به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان سیرجان با حضور در منزل شهید حسین گل محمد پور، شهید حسین جان بلورد و شهید عبدالعظیم خواجویی دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

امام جمعه موقت شهرستان سیرجان در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی گفت: مهمترین سرمایه این نظام همین خانواده های با بصیرت شهدا و ایثارگران هستند.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان نیز در این دیدار گفت: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی مد نظر قرار گیرد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه خانواده‌های معظم شهدا مایه برکت برای انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند تاکید کرد: بسیاری از دستاوردهای انقلاب مرهون مجاهدت‌های شهدا و صبر و بصیرت خانواده ها و دعای خیر این عزیزان است.

وی گفت: شهدا در دامان پاک مادرانی پرورش یافتند یا در جوار همسرانی زندگی می‌کردند که داغ جانسوز شهادت عزیز دلبندشان را به جان خریدند تا حریم میهن، امن بماند و دست بیگانگان به پاره‌ای از خاک وطن نرسد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری اذعان کرد: همسران فداکار در نبود این عزیزان فرزندی شایسته به جامعه اسلامی تحویل داده اید که امروز در بخش های مختلف شهرستان، استان و کشور به خدمت رسانی مشغول هستند و ادامه دهنده راه شهدا و پدرانشان شده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.