×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
راز هجمه به آیت‌الله جنتی چیست؟/هجمه‌ به آیت‌الله جنتی نشان از صلابت و اقتدار ایشان در دفاع از اسلام و نظام دارد

“سیرجان خبر” تخریب چهره افراد تأثیرگذار در کشور توسط دشمن به یکی از کثیف‌ترین شیوه‌ها برای زیر سؤال بردن و کمرنگ کردن جایگاه آنان در بین مردم تبدیل‌ شده که هر چه به زمان‌های حساس و مانورهای مهم نظام همچون انتخابات نزدیک‌تر شویم این هجمه تبدیل به تمسخر می‌شود که متأسفانه باید گفت بسیاری از روی بی‌اطلاعی به همکاری و همراهی این سناریوی دشمن‌شاد کن روی می‌آورند.

تمامی این هجمه‌های تمسخرآمیز به یاران واقعی نظام و رهبری همچون آیت‌الله جنتی در حالی اتفاق می‌افتد که به دلیل سلامت زندگی سیاسی و اجتماعی این افراد به‌هیچ‌وجه نتوانستند از طریق موارد اخلاقی و اقتصادی آن‌ها را زیر سؤال برده و یا حتی اشاره‌ای ازاین‌دست به آنان کنند زیرا یاوران انقلاب از محدود افرادی هستند که در برهه‌ها و آزمون‌های مختلف نظام همواره وفای به عهد با امام و آرمان‌های او و شهدا را بر مصلحت‌اندیشی و دنیاطلبی و تغییر رفتار ترجیح دادند.

برای دشمن چه کسی بهتر از جنتی است؟! او که همیشه به پای انقلاب بوده و بزرگترین سدّی بوده که جلو دشمن ایستاده و از نفوذ جلوگیری می کند و دشمن می خواهد با عادی سازی تمسخر یک الگو آن را تبدیل به اسمی کند که با شنیدن آن اسم خنده بی مفهومی در چهره فرد دیده شود غافل از آن که دشمن با این کارهایش نمی تواند الگو ها را بشکند.

به راستی چرا باید از بین این همه آدم در مورد آیت الله جنتی را مورد تمسخر قرار دهند؟ آیا از خود پرسیده ای چه کسی پشت این قضایا است و برای شخصیت های انقلابی و دارای بصیرت نقشه می کشد؟

بدون تردید در فاصله ۳۴ سال بعد از شهادت شهید مظلوم دکتر بهشتی، هیچ یک از شخصیت‌های منصوب امام به اندازه آیت‌الله جنتی مظلوم نبوده است. فقط تفاوت ماجرا در این است که شهید بهشتی آماج «تهمت‌ها» و «شایعات» بود، اما آیت‌الله جنتی آماج «تمسخرها و کنایه‌ها» است. علت اینکه نمی‌توانند مانند شهید بهشتی هزاران تهمت را نثار وی کنند، این است که آینده‌ای برای اندوختگی دنیوی او قابل تصور نیست.

و باید گفت یکی از بزرگ‌ترین دلایل مظلومیت بهشتی، اصرار و پافشاری او بر دفاع از خط امام در برابر خط نفاق بود. به همین خاطر بود که انواع و اقسام تهمت و افترا را به او نسبت می‌دادند، اما هرگز کسی ندید که بهشتی زبانش را به خاطر اعتراض و پاسخگویی به آن اتهامات بگشاید. به بهشتی گفتند: «این روزها حملات دشمنان به شما بسیار شدید شده است، تبلیغات زیادی برای متهم کردن و زیر سؤال قرار دادن شما به راه افتاده است، برای مقابله با این توطئه‌ها اقدامی بکنید خندید و گفت: حیف است وقتمان را صرف این چیزها بکنیم. بالاخره یک روز ملت همه‌چیز را خواهد فهمید.

جرم آیت‌الله جنتی ایستادگی بر اصول امام در همه ادوار انقلاب اسلامی است و او راه خود را می داند و در این راه سنگ اندازی های دشمن بر وی هیچ تاثیری نگذاشته و او را از رسیدن به هدف خود نگه نمی دارد.علاوه بر آن وی با عزم راسخ در پشت ولایت و انقلاب  ایستاده و هرگز این سنگ اندازی ها را مانع از رسیدن به هدف خود نمی بیند.

به راستی که ساده زیستی عالمی چون آیت الله جنتی با این مقام باید برای مردم گفته شود تا خود مردم قضاوت کننده شخصیت علمی و معنوی ایشان باشند.

به یقین سنگ اندازی افراد اندکی در مقابل سکوت اکثریت دلایلی بر این نیست که چنین شخصیتی توان دفاع از خود را ندارد و تقوای آیت الله جنتی وی را به پایبندی و ولایت پذیری و صبر بر هجمه تبلیغات دشمن نگه داشته است.

دشمنی دشمن با عماران انقلاب همچون آیت‌الله جنتی و بهشتی را صحه بر سیره عملی وی در برهه‌های مختلف نظام دانست و امیدواریم که فردا نشود روزی که همانند امروز از مظلومیت عماران انقلاب سخن گوییم.

یادداشت: ابراهیم شاهمرادی پور

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.