×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

“سیرجان خبر” بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات صبح شنبه شانزدهم آبان‌ماه در مصلای امام‌خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

عکس رئیس دولت اصلاحات در یکی از غرفه های بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات جا خوش کرده و به صورت دائمی در این نمایشگاه حضور داشته است و معلوم نیست این فعال فتنه ۸۸ در اینجا چکار می کند.

 هفته نامه و سایت خلیج فارس، از نشریات محلی استان بوشهر، تصویری از رئیس دولت اصلاحات را برای عرض ادارت خود به اصلاح طلبان در غرفه خود به نمایش گذاشته است.

رئیس دولت اصلاحات به عنوان یکی از عناصر فعال در فته ۸۸ ممنوع التصویر و ممنوع البیان است و رسانه های اصلاح طلب هر از چندگاهی به هر بهانه ای با انتشار اخبار و تصاویری از وی، سعی در القای قانون شکنی در سطح جامعه هستند.

با نگاهی کوتاه به عملکرد دولت تدبیرو امید نشان می دهد، دولت اراده برای برخود با فعالیت های فراقانونی برخی اصلاح طلبان ندارد و وعده های آن در حد یک شعار باقی مانده است.

بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حالی برگزار می‌شود که بیش از خبر افتتاحیه این نمایشگاه، خبر شرکت نکردن بخش عمده‌ای از فضای رسانه‌ای کشور  و کشف حجاب در یکی از غرفه های رسانه های اصلاح طلب در میان اهالی رسانه منعکس و مطرح است.

 بخش عمده‌ای از مهم‌ترین و معتبرترین رسانه‌های کشور امسال در اعتراض به عملکرد دولت یازدهم و فشار بی‌سابقه به رسانه‌ها به نمایشگاه مطبوعات حضور نداشتند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.