×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
رد پای فتنه در برخی مطبوعات سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، متاسفانه برخی منابع خبری محلی از تندروهای نزدیک به جریان فتنه که از هر فرصتی برای عرض‌اندام و عقده‌گشایی‌های سیاسی استفاده می‌کنند در واکنشی عجیب به خبر دستگیری مشاور سیاسی فرماندار سیرجان به حمایت همه جانبه از این فعال جنبش سبز پرداختند.

پس از انتشار مطلب ” تطهیر سران فتنه توسط مشاور فرماندار” توسط پایگاه اطلاع رسانی “سیرجان خبر” شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی سیرجان نیز در بیانیه ای خطاب به فرماندار سیرجان خواستار آن شد که هر چه بیشتر به وصیت امام بزرگوارمان که فرمودند: «نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد» عمل کرده و برخورد قاطع با مشاور سیاسی خود نموده و بیش از پیش مراقب انتصابات خود باشند.

این خبر به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی و سایت های کشوری انعکاس داده شد اما فرماندار سیرجان از واکنش به این موضوع امتناع ورزید و پس از آن نیز حتی حاضر به پاسخگویی در قبال عملکرد مشاور خود نشد.

حال جای سوال اینجاست که چرا یک عده گوشهای خود را پنبه گذاشته اند و به حمایت از افرادی می پردازند که با ولایت و نظام زاویه دارند. به نظر می رسد فراموشی این موارد خطرناک در پشت خود افکار پلید و خطرناکی را در پی دارد.

باید هوشیار بود و طلحه و زبیرهای زمان را شناخت. سوابق طولانی و درخشان طلحه و زبیر در صدر اسلام که سال‌ها در رکاب پیامبر(ص) جنگیدند و سپس تغییر موضع آنان که در سر بزنگاه دچار لغزش شدند و به کفر افتادند و برخورد قاطع امیرمومنان با طلحه و زبیر، نمونه ای تاریخی از ضرورت توجه به حال کنونی افراد در هرگونه قضاوت و ارزیابی است .

در این باره اشاره کوتاهی خواهیم داشت بر فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند،  تمسک به گذشته افراد، هنگامی قابل قبول است که حال فعلی آنان در مقابل گذشته ایشان قرار نداشته باشد اما اگر چنین شد طبعا گذشته افراد دیگر نمی‌تواند معیار و ملاک باشد.

اظهار همراهی یا حتی سکوت در برابر کسانیکه در فتنه ۸۸ به صراحت در مقابل آرمانهای امام موضع گیری کردند، جز خیانت به این نظام و این انقلاب که اساس آن با خون شهیدان بنا نهاده شده است چه معنی دیگری می تواند داشته باشد؟!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.