×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
رقابت ۸ هزار جوان و نوجوان سیرجانی در جام رمضان

به گزارش“سیرجان خبر” ویژه برنامه «رمضان با ورزش» با حضور تیم‌های ورزشی و رقابت در ۴۴ رشته در مجموعه ورزشی امام علی(ع) سیرجان در حال برگزاری است.

اصغر حدیدی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان در حاشیه آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان امسال ۴۴ هیئت ورزشی برنامه‌های جام رمضان را برعهده دارند و بیش از ۸ هزار جوان و نوجوان مشغول مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف هستند.

وی بیان داشت: رشته‌های ورزشی مسابقات جام رمضان شامل فوتسال، بسکتبال، مچ‌اندازی، بدمینتون، طناب‌کشی، تنیس روی میز‌، دو و میدانی‌، شطرنج، بوکس‌، جودو، تیر و کمان‌، تیر‌اندازی بر اهداف پروازی‌، وزنه‌برداری‌، شنا‌، اسکیت‌، پاراگلایدر و کاراته در مسابقات جام رمضان شرکت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز استعدادهای ورزشی را در استان کرمان بی‌نظیر خواند و گفت‌: برای رسیدن به این استعدادها و شکوفا شدن آنها نیازمند منابع مالی هستیم که منابع مالی دولتی و درون استانی جوابگو نیست و باید از مشارکت و حامیان مالی به خوبی استفاده شود.

محمود محمودی‌نیا افزود‌: در اداره کل ورزش استان کارگروه‌هایی را فعال کرده‌ایم تا بخش‌های مشارکت مالی خیران و حامیان را داشته باشند و از همه منابع مادی و معنوی استان برای ارتقای ورزش استفاده کنیم‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.