×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
روزی که آقایان گفتند زنان زیبارو و خواننده را نباید طرد کنیم، نقشه امروز را داشتند/ این جولان موقت نمی تواند ملت وانقلاب ایران را به چالش بکشاند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی ضمن تقدیر از حضور غرورآفرین وحماسی ملت قهرمان پرور ایران در عرصه ۷ اسفند گفت: ملت ایران با این حضور گسترده پای صندوق های رای در سراسر کشور، بار دیگر وفاداری و پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب، امام و رهبری به منصه ظهور رساند و نشان داد مردم ایران همانند روزهای پیروزی انقلاب در صحنه حضور دارد.

ملت ایران در انتخابات نشان دادند دموکراسی در کشور ما در دنیا بی نظیر است

موسس سابق سازمان اسناد انقلاب اسلامی تصریح کرد: به رغم تمام مشکلات از جمله گرانی، تورم وبیکاری و همه وعده هایی که برخی دولتمردان دادند وعمل نکردند، بازهم مردم نشان دادند به انقلاب، اسلام ناب محمدی و آرمان های امام (ره) وفادارند و هرگز راهشان را از اصل ولایت جدا نمی کنند.

وی اذعان داشت: نکته مهم دیگر این است که ملت ایران دراین انتخابات نشان دادند دموکراسی حاکم در کشور ما در دنیا بی نظیر است؛ کسانی در برخی مراکز از جمله تهران رای آوردند که به اصول انقلاب پایبندند اما نسبت به برخی آرمان ها آن و رهبری زاویه دارند ولی در عین حال می بینیم مردم آنها را پذیرفتند، لذا تبلیغات سوء دشمنان که در جمهوری اسلامی فقط برخی افراد همراه با مسئولین نظام رای می آورند، خنثی شد.

روزی که آقایان گفتند زنان زیبارو و خواننده را نباید طرد کنیم، نقشه امروز را داشتند

حجت الاسلام روحانی بااشاره به انتخاب شدن هاشمی رفسنجانی و رییس جمهور در انتخابات اخیر عنوان کرد: زمینه این رای آوردن از روزی فراهم شد که این افراد سعی کردند چهره های واداده و ضدانقلاب را جذب کنند.

وی افزود: روزی که هاشمی رفسنجانی گفت زنان زیبارو و خواننده را نباید طرد کنیم، نقشه امروز را داشت؛ روزی که روحانی گفت با شمشیر نمی توان مردم را به بهشت برد و باب امر به معروف ونهی از منکر را تعطیل کرد، برای همین روز بود، لذا امروز توانستند با جذب افرادی از سلطنت طلب ها،همجنس بازها و ضدانقلاب های رفاه طلب و سرمایه دار که با انقلاب سرسازش وهمکاری نداشتند، رای بیاورند.

موسس سابق سازمان اسناد انقلاب اسلامی تاکید کرد: نمی خواهم بگویم همه کسانی که به هاشمی و روحانی رای دادند عناصر ضدانقلاب و فاسد بودند؛ چه بسا کسانی که صفای قلب داشتند اما براثر ناآگاهی یا خوش بینی به این که هاشمی زمانی یار امام بوده، به او رای دادند، بااین حال بسیاری کسانی هم بودند که به امام و اسلام ایمان نداشتند و تاکنون هم پای صندوق رای نیامده بودند اما برای دهن کجی به نظام ، به کسانی که راه خود را از امام و رهبری جدا کردند، رای داده و موجب موفقیت این افراد شدند.

ملت ایران نشان داد به نیروهای پایبند به انقلاب وفادار است

حجت الاسلام روحانی اذعان داشت: اما ملت قهرمان پرور ایران نشان داد نسبت به نیروهای حزب اللهی و پایبند به انقلاب وفاداراست و در سراسر کشور حماسه آفریدند.

وی یادآور شد: اگر درتهران کسانی رای آورند که مورد حمایت ایران نیستند، در سراسر کشور کسانی انتخاب شدند که پیرو انقلاب و وفادار به رهبر بودند و این مطلب نشان داد دموکراسی و آزادی که در کشور وجود دارد در دنیا بی نظیر است.

ازکسانی که منتقدین را به جهنم حواله می کنند، توقعی جز توهین به مردم نیست

این کارشناس مسائل سیاسی بااشاره به حضور ۶۲ درصد از مردم کشور در پای صندوق های رای اظهار کرد: بیان این سخن که مردم استان های مختلف به غیر از تهران بینش و بصیرت ندارند، توسط افرادی که منتقدین را بی سواد و دنیا ندیده دانسته و به جهنم حواله می کنند، غیرمنتظره نیست و توقعی جز این نمی رود.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: این افراد با مردم نیستند؛ کسانی با مردم هستند که با خدا باشند و زمانی که فرد با خدا نباشد، طبیعی است که آیات قرآن را تکذیب می کنند، به امام علی (ع) نسبت استخدام افراد فاسد می دهند و امام حسن (ع) را به سازش طلبی متهم می کنند لذا این افراد با ملت و خدا هم چنین برخورد ناشایستی دارند.

این جولان موقت نمی تواند ملت وانقلاب ایران را به چالش بکشاند/ راه موفقیت پیروی از ولایت است نه آمریکا

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است ملت ایران ملتی آگاه و بابصیرت می باشد که درصحنه حضور دارد و این جولان موقت نمی تواند ملت ایران و انقلاب را به چالش بکشاند؛ امیدواریم کسانی که رای آورده و به مجلس راه یافته اند راه امام و انقلاب را دنبال کنند و از تسلیم پذیری، سازشکاری وکرنش درمقابل بیگانگان خودداری کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: منتخبین ملت باید بدانند راه موفقیت، پیروی از ولایت است نه پیروی ازآمریکا، سازشکاران و خودباختگانی که جز قدرت، شهوت و شهرت چیزی نمی فهمند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.