×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
روز قدس نماد وحدت امت اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین است

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس است، حضرت  امام در سال ۱۳۵۸ ه ش  این روز را  برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری کرد و از  مسلمانان جهان خواست برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیست  در سرزمین های اشغالی راهپیمایی کنند.

حجت السلام سید محمود حسینی با بیان اینکه روز قدس روز احیاء اسلام ناب محمدی است بیان کرد: مسئله قدس در حقیقت تجلی نمایشگاهی ناکامی های محور غربی عبری عربی در برابر جهان اسلام است.

وی اظهار کرد: روز جهانی قدس؛ تابش انوار امید بر دل ملت مظلوم فلسطین است تا برای مقابله با دسیسه ­های خبیثانه رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار و سایر ایادی استکبار جهانی مصمم‌تر و استوارتر گام بردارند و خود را در این راه تنها و بی­ پناه نبینند.

امام جمعه شهرستان سیرجان گفت: روز قدس، روزی است که ابرقدرت‌ها باید بفهمند نمی ­توانند، چون گذشته با ریختن خون ملت ­های بی­ گناه، خاک و وطن آن‌ها را جولانگاه خواسته­‌های غیرانسانی و ستمگرانه خود کنند.

وی گفت: امروز پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در راستای استحکام هرچه بیشتر پیوند ملت‌های مسلمان عالم در حمایت از انتفاضه فلسطین، مردم خداجوی شهرستان سیرجان همراه و همصدا با سایر مردم عزیز میهن اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در لبیک به فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با حضوری پرشور و شعور در راهپیمایی این روز بزرگ ایستادگی خود را بر آرمان‌های امام راحل و حمایت از قدس شریف به منصه ظهور می‌رساند.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.