×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

“سیرجان خبر” گاهی برخی از افراد تصمیمات جالبی می‌گیرند. این محصول لوکس انگلیسی آن‌قدر گران و زیباست که اگر کسی آن را تهیه کند، سخت می‌تواند تغییرش داده و کمی ظاهر أن را عوض کند؛ اما یک متخصص ماشین یا بهتر بگوییم یک ماشین باز حرفه‌ای این تصمیم را گرفته و رولز رویس معروف را بیش از پیش گران و زیبا کرده است.

صادقانه باید بگوییم که سوار شدن به یک رولز رویس یک آرزوست و خیلی از افراد دوست دارند تا این خودرو را از نزدیک ببینند. در نمایشگاه اخیر خودروی دبی این محصول خاص با طراحی جدید Office-K عرضه شده است. این شرکت از خودرویی با رنگ سفید بهره گرفته است که به نظر می‌رسد بهترین رنگ برای این کار است.

حال فرض کنید این خودروی گران قیمت و شیک با طلا مجددا طراحی شده است! بله این محصول در قسمت‌هایی چون جلو پنجره، رکاب‌های جانبی، فریم‌های دور پنجره، دستگیره‌های در و چراغ عقب با طلا تزئین شده است! جالب است بدانید که حتی اگزوز این خودرو نیز بر روی خود طلاکاری دارد.

این فرد خوش سلیقه و البته دست و دلباز، از رینگ‌های آلومینیومی ۲۴ اینچی آغشته به طلا نیز بهره برده است که توسط Forgiato طراحی شده و نام آن DREA-M است.

با هم به تصاویر این محصول فوق لوکس نگاهی می‌اندازیم:

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.