×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
روند احداث بیمارستان سیرجان کند است

به گزارش“سیرجان خبر” مسعود پزشکیان در جریان سفر به سیرجان در جمع نیروهای شبکه بهداشت، بیمارستان‌ها و پرستاران سیرجان، طرح تحول سلامت را یک توسعه مهم بهداشتی و درمانی عمومی دانست و اظهار کرد: در دولت قبل ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها از منابع اختصاصی برای اجرای طرح بود که اجرایی نشد و شکل عملیاتی به خود نگرفت.

وی گفت‌: ‌از ۱۰ درصد هدفمندی یارانه‌ها و یک درصد ارزش افزوده که برای طرح تحول سلامت مجلس مصوب کرده است، سالانه ۳ هزار میلیارد تومان باید برای اجرای این طرح به ویژه مناطق محروم اعتبار داده شود که فکر می‌کنم هنوز به سیرجان ۵ میلیارد تومان هم نداده‌اند.

پزشکیان از روند کند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیرجان انتقاد کرد و افزود‌: نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی می‌گوید اعتبار اجرای طرح موجود است، پس دیگر ضرورتی ندارد کار عملیات ساخت طولانی شود، باید پیمانکار در چند جبهه عمرانی کار را آغاز کند و اگر ناتوان است در زمینه پیمانکار تجدید نظر شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی از روند وضعیت بهداشت در شهرستان انتقاد کرد و گفت‌: اعتبارات لازم شهرهای بزرگ به‌زودی پرداخت می‌شود، اما شهرهای کوچک نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند.

شهباز حسن‌پور خواستار توجه دولت به بخش درمان شهرستان سیرجان با موقعیت خاص خود شد و افزود‌: هنوز بیماران سیرجان برای معالجه به استان‌های هم‌جوار می‌روند و مشکلات اعزام بیمار را تحمل می‌کنند در صورتی که سیرجان می‌تواند قطب درمانی جنوب شرق کشور باشد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.