×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

“سیرجان خبر” به نقل از فارس،سیدمسعود طباطبایی جانباز ۶۵ در‌صدی که موفق شده طی شش ماه گذشته تمام‌ استان‌های کشور را رکاب بزند، به سیرجان رسید.

وی اظهار داشت: سفر خود را از اردیبهشت ماه امسال از پاسارگاد استان فارس در گروه هشت نفره با شعار روز ملی خلیج فارس آغاز کردیم و موفق شدم تا الان بیش از ۱۰ هزار کیلومتر را در تمام‌ استان‌های کشور و مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس رکاب بزنم.

طباطبایی افزود‌: امسال به مناسبت‌های مختلف اعم از هفته دفاع مقدس، ایثارگری جانبازان و هفته بسیج خود را به شهرستان‌های مختلف می‌رساندیم و یاد و خاطره شهدا و جانبازان را با این مناسبت‌ها گرامی می‌داشتیم.

وی ادامه داد: آخرین مسیر من استان هرمزگان بندر‌عباس و خلیج همیشه فارس است که در اسفندماه نیز حرکت سوم خود را با شعار کاشت درخت به نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آغاز می‌کنم.

گفتنی است، این رکابزن از رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده و از نواحی مختلف بدن خود با ترکش‌های متعدد دارای جانبازی ۶۵ درصد است و پیاده‌روی خود را از سال ۱۳۸۲ و رکاب‌زنی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده و برای دومین بار به رکابزنی در کشور پرداخته‌است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.