×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
زنگ خطر کرونا در سیرجان به صدا در آمده است/سیرجان بر مدار افزایش صعودی مبتلایان کرونا

دکتر محمد موقری پوردر گفت و گو با “سیرجان خبر” با ابراز نگرانی از درگیرشدن سیرجان در موج چهارم کرونا، ااذعان کرد: افزایش صعودی آمار مبتلایان سرپایی کرونا و افزایش مبتلایان بستری در این شهرستان، زنگ خطری را برای سیرجان به صدا در آورده که جلوگیری از تبعات بعدی، همت همگان را می طلبد.

وی گفت: همانطور که وزیر محترم بهداشت دیروز گفتند، اسفندماه سختی در پیش خواهیم داشت اگر سخت نگیریم و اگر محکم نایستیم‌ پایه‌های دستاوردهایمان در مقابله با کرونا ‌لرزان می‌شود.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باوجود هشدارها کمتر شده، اذعان کرد: با توجه به شلوغی که اخیرا در خیابان‌ها و سطح شهر سیرجان شاهدیم و عادی انگاری‌ها، ممکن است در چند روز آینده اوضاع وخیم‌تر شود. گرچه امیدواریم با افزایش رعایت همگان بتوانیم از این بحران عبور کنیم اما اگر وضع رعایت‌ها به همین صورت باشد، زنگ خطری جدی است.

دکتر موقری پور در رابطه با وضعیت دریافت کنندگان واکسن روسی کرونا در سیرجان، اظهار کرد: حال تمامی دریافت کنندگان کرونا در سیرجان خوب است و با دریافت محموله‌های بعدی واکسن، تلقیح سایر گروه‌ها نیز به تدریج ادامه یابد.

گفتنی است سیرجان تنها شهر استان است که در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و از ابتدای هفته مورد هشدار مسئولین استانی و کارشناس قرار گرفته است

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.