×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
ساخت بیمارستان تخصصی به کمک خیران در سیرجان

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” یدالله قربانی در جمع اعضای هیئت مدیره این مجمع با اشاره به ساخت بیمارستان تخصصی در سیرجان با کمک خیران اظهار داشت: ۲٫۵ هکتار زمین این بیمارستان به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تامین شده و خیران برای ساخت این بیمارستان تا امروز ۲۰۰ میلیارد ریال تعهد کرده و اختصاص دادند و این مجمع که از سال گذشته فعالیت خود را با هدف رفع مشکلات درمانی آغاز کرده است، بیش از ۳۰ نفر خیر را عضو این مجمع کرده است.

وی ادامه داد: مجمع خیران سلامت سیرجان توانسته با کمک خیران‌ ۷ میلیارد ریال برای خرید ۱۰ دستگاه دیالیز برای بیمارستان حضرت امام رضا (ع) سیرجان تهیه کند و سه دستگاه آمبولانس را نیز با هزینه ۹ میلیارد ریال در دستور کار خود قرار دهد.

قربانی گفت: این مجمع با کمک خیران بخش زیدآباد و کمک ۲ میلیارد ریالی آنان نسبت به احداث کلینیک درمانی و مجهز این بخش اقدام کرده و زمین مورد نیاز این مرکز درمانی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع توسط خیری از این بخش تحویل این مجمع شد.

وی تامین هزینه مرمت و ساخت خانه قدیمی مرحوم علی صادقی از پزشکان خیر و نیکوکار برای ایجاد مرکز درمانگاهی، تدوین و تهیه کتاب زندگانی خیران سیرجان را از اقدامات عام‌المنفعه این مجمع عنوان کرد و برای بیماران ام‌اس و دیالیزی در سطح شهرستان اقدامات درمانی و ورزشی تدارک دیده شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.