×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سردار سلیمانی سرباز ولایت بود

به گزارش “سیرجان خبر” حجه الاسلام‌والمسلمین سید محمود حسینی امروز در خطبه های نمازجمعه با تسلیت ایام فاطمیه و عزای حضرت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت اسوه دفاع از ولایت و نخستین مدافع و شهید حریم ولایت هستند که در دفاع از حق به پاخاستند ودر جبهه حق و حقیقت، محکم و استوار ایستادند.

حجه الاسلام سید محمود حسینی اذعان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به وظیفه خویش در دفاع از جبهه حق عمل کرده و تکلیف خویش را انجام دادند و در این مسیر پیشگام بودند و اثبات کرد که باید با تمام ظرفیت از حق و حقیقت دفاع کرد.


وی به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت بود و دارای صفاتی همچون تقوا، خداترسی، بندگی خداوند، خلوص نیت، شجاعت بی نظیر بودند که با تدبیر و اخلاص و شجاعت خود توانست جبهه مقاومت را در منطقه قدرت بخشد و داعشِ دست پرورده آمریکا و رژیم صهیونیستی را که با نام جبهه مسلمان ظهور کردند شکست دهد و برنامه ها و توطئه های ۴۰ ساله دشمنان علیه ملت ایران را به شکست وادارد.

خطیب جمعه سیرجان عنوان کرد: الآن هم دشمنان ما درمحاسبات خود دچار خطا هستند و باید بدانند اشتباه می کنند چون باطل نابود شدنی است و حق می ماند و ما هرگز نگران قدرت نظامی دشمن نیستیم و بدانند خون شهید سلیمانی هم‌چنان می جوشد و رهروان و یاران زیادی را به دنبال دارد و بدانند انتقام سخت را از قاتلان وی و دشمنان نظام اسلامی خواهیم گرفت.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی به پویش مردمی حاج قاسم در این ایام هم اشاره کرد و گفت: پویش تولید محتوای به نیت حاج قاسم یک پویش مردمی است تا هرکس در هر شغل و جایگاهی قرار دارد، بتواند ارادت خود را به شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کند و خوب است همه مردم از هرقشری در این پویش شرکت کنند تا همبستگی خود را در مسیر و راه این شهید عزیزاعلام کرده باشیم.

وی از حضور گسترده مردم شهرستان سیرجان در مراسم ۹ دی قدردانی کرد و گفت: این حضور نشان دهنده بینش و بصیرت والای مردم در مقابل توطئه ها است و بصیرت مردم موجب می شود. دشمنان ایران اسلامی پیام اتصال عمیق جامعه با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را دریافت و از ایجاد فتنه های جدید اجتناب کنند.

امام جمعه سیرجان افزود: اگرعده ای در داخل و بیرون به دنبال ارتباط با آمریکا هستند بدانند و بدانیم ارتباط با آمریکا کلید حل مشکلات ما نیست و این فکر اشتباه محض است و ثابت شده در همه حال دولت آمریکا به نفع خود می‌اندیشد سردمداران این کشور دائم به فکر توطئه و طراحی نقشه های ظلم و تجاوز جنایت هستند همان‌طور که امام راحل مان فرمودند، آمریکا گرگ هست و اگر روزی آدم شود می توان راه ارتباطی پیدا کرد وکنارش نشست.

خطیب جمعه سیرجان به ۱۱ دی ماه سالروز خروج نیروهای آمریکا از عراق هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تشکیل دولت در عراق و حفظ وحدت به زودی شاهد عراق بدون نیروهای آمریکایی باشیم و همان‌طور که قبلا هم دو طرف عراقی و آمریکایی عنوان کرده اند و تعهد دادند تا پایان سال میلادی جاری (۲۰۲۱) هیچ نیروی نظامی آمریکایی با نقش رزمی در عراق نخواهد بود.

امام جمعه سیرجان از مسئولین شهرستان خواست همان‌طور که رئیس جمهور محترم برای رفع مشکلات در میان مردم هستند و سرکشی می کنند تصریح کرد: ما هم باید فاصله‌مان را با مردم کم کنیم وبا مردم از نزدیک ارتباط داشته باشیم و مشکلات‌شان را بشنویم و به دنبال حل آن‌ها باشیم.

حجه الاسلام والمسلمین حسینی در خطبه اول هم با تاکید بررعایت تقوای الهی به مبحث توکل بر خدا و اطاعت نکردن از کافران و منافقان پرداخت و بر پایداری در مسیر حق تاکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.