×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

“سیرجان خبر” در تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از سوی داعش، سلاح ها و تجهیزات نظامی دست ساز دیده می‌شود که داعش ادعا می‌کند ساخت این گروهک است.

سلاح‌های دست ساز گروه تروریستی داعش+ تصاویر
سایت مغربی “هسپرس” در گزارشی در این خصوص نوشت: این سلاح ها شامل توپ‌های موسوم به “توپ خلافت”، بمب و موشک‌های “فاروق”، “خلافت” و “زلزال” است و منابع نزدیک به داعش اعلام کردند که عناصر این گروه از جمله عناصر مغربی، این سلاح ها را در کارگاه‌های داعش در مناطق مختلف در سوریه و عراق، می‌سازند.
سایت‌های هوادار گروه تروریستی داعش تاکید کرده‌اند که شماری از عناصر این گروه با تابعیت های مختلف از جمله تابعیت مغربی، در ساخت این سلاح ها نقش دارند زیرا این گروه افراطی عناصر خود را در زمینه فعالیت های مختلف و با پرداخت مبالغی، دسته‌بندی کرده است به طوری که برخی به آموزش در مدارس و برخی دیگر نیز به قضاوت در دادگاه‌ها و غیره مشغولند.
یکی دیگر از تجهیزاتی که عبارت “ساخت کارگاه‌های داعش” بر آن حک شده و در این ویدیو نمایش داده می‌شود، “صدا خفه کن” ویژه تیربار است و ادعا می‌شود که این سلاح ساخت یک کارگاه مهندسی در بغداد است که مطابق استانداردهای بین المللی ساخته شده است.
سلاح‌های دست ساز گروه تروریستی داعش+ تصاویر
در این ویدیو تصاویری از کارگاه‌های داعش و عناصر نقابدار این گروه که در این کارگاه‌ها فعالیت می‌کنند و نیز دستگاه های ذوب آهن و …دیده می شود؛ در ادامه صحنه های دیگری از تمرین یک عنصر داعشی دیگر با این سلاح جدید دیده می‌شود که برای انجام عملیات در بغداد تدارک می‌بیند.
در بخش دیگری از این تصاویر تعداد دیگری از عناصر داعش در کارگاه های ساخت سلاح های ابتدایی ویژه ساخت سلاح های گرم دیده می‌شود که با دستکش‌های پلاستیکی و لباس نظامی و ریش بلند سرگرم ساخت موشک‌های با وزن متوسط و گلوله توپ با برد متوسط هستند.
این تصاویر درحالی منتشر می‌شود که دیگر فیلمها و عکسهای منتشر شده از گروه تروریستی داعش بیانگر آن است که عناصر این گروه تروریستی از سلاح‌ها و تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخوردارند که از طریق کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه به دست آنها رسیده است.
سلاح‌های دست ساز گروه تروریستی داعش+ تصاویر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.