×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024
سمینار اقتصاد مقاومتی در سیرجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی“سیرجان خبر”، سمینار اقتصاد مقاومتی عصر روز یکشنبه با حضور رئیس کل اداره صنایع و معادن استان کرمان و رئیس کل بانک کشاورزی کشور در سالن همایش های دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این همایش فرماندار سیرجان با اشاره به توصیه های رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: سالی که پیش روست با ابتکار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که بحث اقتصادمقاومتی رامطرح کردند با سال های قبل بسیارمتفاوت شده است.

مکی آبادی اظهارداشت: استاندار کرمان با ارائه مقوله مثلث اقتصادی توانسته فضای اقتصادی در سطح کشور فراهم کند که استان کرمان را در سال های آینده قطب اقتصادی ایران شود.

مدیرکل صنایع ومعادن استان نیز در حاشیه این همایش به خبرنگار ما گفت: کلیه دستگاه های دولتی موظف هستند لایه های اقتصادی را به مجلس برده و به اجرا گذارند، در توصیه و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اقتصاد مقاومتی در شرایط بحران کشور یک راه حل اساسی است.

سلطان زاده درتشریح فرمایش رهبری در ابلاغ برنامه اقتصاد مقاومتی گفت:متن پیام رهبری در ابلاغ این برنامه نکاتی مهم میتوان برداشت کرد که رهبر انقلاب با دید عمیق وتفکری بسیار حساب شده این سیاست را ابلاغ کرده است وی گفت رهبری از مهم ترین نکات این برنامه  استفاده ازالگوی بومی وعلمی وفرهنگ برآمده ازاقتصادمقاومتی مشکلات مملکت را حل خواهدکرد

وی بیان کرد:اداره صنایع ومعادن در ابلاغ این برنامه وظیفه سختی بردوش دارد که با در استان کرمان اجرا کند

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.