×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال برزیل مقابل آلمان

به گزارش“سیرجان خبر” آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده ۷ بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه ۱۱ موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه ۲۳ موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه ۲۴ موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه ۲۶ موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه ۲۹ موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه ۶۹ بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه ۷۹ موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه ۹۱ موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه ۷ بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال ۱۹۲۰ با شکست ۶ بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.