×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سهمیه ۳۰۰لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی فروردین‌ به اردیبهشت منتقل شد

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از تسنیم،سهمیه بنزین خودروهای شخصی طبق روال ماه‌های گذشته در بامداد اولین روز ماه با ۶۰ لیتر بنزین ۴۰۰تومانی شارژ نشد. بر این اساس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت اعلام کرد: خودروهای شخصی در حال حاضر می‌توانند از بنزین ۴۰۰تومانی ذخیره در کارت‌ سوخت خود و بنزین نیمه‌یارانه‌ای ۷۰۰تومانی استفاده کنند.

پیش از این سهمیه ماهانه ۳۰۰لیتری بنزین ۷۰۰تومانی قابلیت ذخیره شدن و انتقال به ماه بعد را نداشت. البته دارندگان کارت سوخت خودروهای شخصی زمانی می‌توانند از ذخیره بنزین ۷۰۰تومانی فروردین ماه استفاده کنند که سهمیه بنزین ۴۰۰تومانی ذخیره شده در کارت خود را مصرف کرده باشند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران محدودیتی در عرضه بنزین ۷۰۰تومانی در جایگاه‌های سوخت وجود ندارد و افراد متقاضی بنزین نیمه‌یارانه‌ای می‌توانند در صورت پایان ذخیره بنزین ۷۰۰تومانی خود برای دریافت این بنزین از کارت سوخت جایگاه‌ها نیز استفاده کنند.

همچنین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرده است به‌دلیل این‌که ممکن است افزایش قیمت بنزین در اذهان مردم سؤال‌های متعدد ایجاد کند، سامانه تلفنی “۰۹۶۲۷” با تمام ظرفیت و به‌صورت ۲۴ساعته پاسخگوی سؤالات مختلف مردم در خصوص کارت هوشمند سوخت و موضوع‌های مرتبط با آن است.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.