×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سونامی تغییرات در ادارات سیرجان/داغ شدن زود هنگام ماراتن انتخابات در‌ سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، در بسته ویژه خبری تحلیل های کوتاه در خصوص معضلات شهری مسائل سیاسی روز شهرستان مورد بررسی قرارخواهد گرفت که تنها هدف آن فقط آگاه سازی و اطلاع رسانی است.

سونامی تغییرات در ادارات سیرجان
در حالی که نه ماه دیگر تا انتخابات مجلس دهم باقی مانده است، برخی گروه های سیاسی حامی دولت با ایجاد یک جو سیاسی سعی در تغییر مدیران برخی از ادارات برای رسیدن به مقاصد خود جهت حضور پر قدرت در انتخابات اسفند ماه مجلس هستند.
سونامی تغییر مدیران شهرستان سیرجان از ابتدای سال جاری شکل جدی تری به خود گرفته و هر هفته شاهد خبرهای ضد و نقیضی از تغییرات نا متعارف در برخی از ادارات مهم شهرستان سیرجان هستیم.
در روزهای گذشته نیز خبری  مبنی بر برکناری خانم دکتر حسینی از مدیریت اداره بهزیستی شهرستان سیرجان به گوش می رسد، روابط عمومی این اداره نیز این خبر را تایید کرده است، مسئول روابط عمومی این ادرا  در پاسخ خبرنگار ما مبنی بر گزینه احتمالی جایگزینی وی گفت: قرار بود از نیروهای داخل مجموعه بهزیستی سیرجان فردی بعنوان رئیس انتخاب شود اما از شواهد پیداست که افراد دیگری خارج از شهر سیرجان گزینه های مد نظر برای مدیریت این اداره هستند.
داغ شدن زود هنگام ماراتن انتخابات در سیرجان
تا انتخابات مجلس دهم حدود ۹ ماه باقی مانده و فضای انتخاباتی شهرستان سیرجان هر روز داغ و داغ تر می شود، انتخابات برای کسانی که قصد حمایت از طیف های مختلف را دارند به یک دغدغه جدی بدل شده است.
جلسات متعدد با فواصل کوتاه از هم که با نام کمیته های ستاد انتخاباتی در منازل شخصی برگزار می شود خبر از یک رقابت حساس و سخت در سیرجان می دهد، رقابتی که با حضور ابراهیم جهانگیری انتخابات مجلس در سیرجان بصورت سه فطبی (حسن پور ، آّبیار و جهانگیری) پیگیری خواهد شد.
یکی از مسائلی که این روز ها برای کاندیدا ها و حامیان آن ها به یک تریبون موثر تبدیل شده شبکه های اجتماعی موبایلی است که عمده کاندیداها و حامیان آن ها با ساخت گروه های مختلف بحث های انتخاباتی را بیش از بیش داغ کرده اند.
با رد شدن طرح استانی انتخابات مجلس شورای اسلامی احتمال حضور حجت الاسلام نخعی در صف کاندیدا های احتمالی مجلس در سیرجان بسیار بالا است.
حضور پر رنگ سیرجانی ها در نمایشگاه جوان در آیینه توسعه
نمایشگاه جوان در آیینه توسعه گزیده ای از دستاوردهای علمی،فرهنگی و هنری جوانان استان کرمان در محل استانداری کرمان برگزار شد
دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان با حضور در این نمایشگاه دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
فرزین سلیمی مسئول غرفه دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و حضور ۱۵۰ طرح، گزیده ای از توانمندی های جوانان استان در بخش های علمی،فرهنگی،هنری و اجتماعی به نمایش درآمده است.
وی افزود: عمده این طرح ها علمی و پژوهشی بوده و بیش از ۱۰ طرح نیز تجاری سازی شده است و اکثر آنها توجیه فنی و اقتصادی دارند.
سلیمی هدف از برپایی این نمایشگاه را مطرح شدن مشکلات این طرح ها عنوان کرد و افزود: این طرح ها به حمایت دولت و سرمایه گذاری برای تولید انبوه و تجاری سازی نیاز دارند.
نصب ۱۲ دوربین کنترل ترافیک در سیرجان
سرهنگ حمید معین زاده درنشست شورای ترافیک شهرستان سیرجان گفت: اصلی ترین موضوع در معضلات ترافیکی سیرجان عدم ساختار مهندسی مناسب معابر و تقاطع ها بر اساس اصول ترافیک است.
رییس پلیس راهور استان گفت: نقاط حادثه ساز توسط کارشناسان پلیس مشخص شده است و به زودی به اعضای شورای ترافیک برای اصلاح ابلاغ می شود تا اعضا برابر وظایف عمل کنند.
معین زاده تصریح کرد : نصب تجهیزات جدید ترافیکی مانند ۱۲ دوربین جدید کنترل ترافیک ،نصب دوربین های پلاک خوان در ورودی و خروجی شهر ، چراغ راهنما ، نصب سرعت گیر های استاندارد ، اصلاح دورگردان های غیر استاندارد ، رفع نقاط حادثه خیز ، ساخت چندین پل روگذر و زیر گذر از دیگر نتایج نشست شورای ترافیک شهرستان سیرجان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.