×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024
سپاه اجازه هیچ حرکتی را به آمریکایی‌ها نمی‌دهد/آمریکا باید گزینه نظامی را از روی میز بردارد

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” با اشاره به عملیات دلاورانه رزمندگان غیور سپاه پاسداران در ماجرای اخیر دریای عمان گفت: هدف آمریکا از فتنه گری های اخیر، یکی سرپوش گذاشتن بر شکست هایش در منطقه و دیگری داشتن برگ برنده برای مذاکرات احتمالی و فشار آوردن بر ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی بیان کرد: آمریکا باید گزینه نظامی را از روی میز بردارد و از مواضع خصمانه خود عقب نشینی کند و حامیانش در منطقه از قبیل امارات، عربستان و رژیم غاصب و اشغالگرِ قدس باید درس بگیرند و کشورهای منطقه نباید به آمریکا اعتماد کنند و بدانند ایران اسلامی امنیت منطقه را محقق می کند.

وی توکل داشتن بر خدا و اهل بیت (علیهم السلام) را جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: نیروهای مسلح ما در کنار ایمان به خدا و اعتقادات دینی، آمادگی کامل رزمی با دشمنان را دارند و در صورت لزوم هنگام تجاوز بیگانگان پاسخ کوبنده‌ای خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی اذعان کرد: دزدی دریایی از سوی نیروهای آمریکایی، رسوایی جدید برای استکبار جهانی بود که سپاه پاسداران با اقتدار مقابل این کینه توزان ایستادگی کرد و مانع سرقت نفتی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.